AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 Hei! Har noen prøvd produktene fra denne serien? Har selv begynt med daily skincare program. Vil gjerne høre andres erfaringer! Anonymkode: d9c7b...97b
Gjest frøken_1975 Skrevet 2. mai 2017 #2 Skrevet 2. mai 2017 Har brukt serien i noen år, og er kjempe fornøyd:) Fikk litt tørr/uren hud i starten, men det gikk over. Tror forresten jeg alltid har fått dårligere hud i starten på en ny serie.
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 Hvilke produkter brukte du? :-) har blitt utrolig tørr i huden! Aldri opplevd lignende. Hørt man kan flasse av Obagi medical, det samme gjelder kanskje Zo health? Anonymkode: d9c7b...97b
Gjest frøken_1975 Skrevet 2. mai 2017 #4 Skrevet 2. mai 2017 Tror det er rundt 1 mnd eller noe sånt huden bruker på å venne seg til nye produkter? Kjøpte start kit første gang, og har fortsatt med ansiktsrensen har perler i seg, tea pads et par ganger i uken (de fikk jeg tørr hud av i begynnelsen), growth serumet hver kveld (det kunne jeg ofret en finger for;) ), den blå boksen med skrubb bruker jeg et par ganger i uken, vår/sommer bruker jeg power defense som ansiktskrem, daily renewal kremen høst/vinter. Øyekrem bruker jeg fra et annet merke. Sjekket, og det er 5 år jeg har brukt Zo, og jeg kan ikke tenke meg at jeg bytter det ut. Kan lett få litt uren hud, så jeg må ha produkter som hjelper på det. Growth serumet har hjulpet ansiktet mitt gjennom våkenetter med barna. Det er litt dyrt, men mannen kjøper det nesten for meg fordi han også har sett virkningen av det
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #5 Skrevet 2. mai 2017 Høres jo veldig bra ut! Stemmer det at man ikke skal bruke fuktighetskrem, som i vanlige serier(andre merker)? I kitet mitt fulgte det ikke med, og ble heller ikke anbefalt det. Anonymkode: d9c7b...97b
GlitterGlitter Skrevet 3. mai 2017 #6 Skrevet 3. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Høres jo veldig bra ut! Stemmer det at man ikke skal bruke fuktighetskrem, som i vanlige serier(andre merker)? I kitet mitt fulgte det ikke med, og ble heller ikke anbefalt det. Anonymkode: d9c7b...97b De har en noen fuktighetskremer, jeg bruker Ommerse daily renewal creme. Hvis det ikke er noen krem i kitet ditt, trenger du det nok heller ikke!
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #7 Skrevet 3. mai 2017 Kan bruke dette samtidig med iso? Regner ikke med det😬😬 Anonymkode: a95b5...706
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #8 Skrevet 3. mai 2017 Hvor mye betalte dere for produktene? Er ganske nyskjerrig.. Anonymkode: ef5fe...acf
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #9 Skrevet 3. mai 2017 Ts her. Betalte rundt 2000 for kitet, tror jeg.. 🙊 Anonymkode: d9c7b...97b
Gjest frøken_1975 Skrevet 3. mai 2017 #10 Skrevet 3. mai 2017 Fortrengt Neida, men prisene her stemmer sånn nogenlunde. http://www.frokenstroken.no/Priser-Obagiprodukter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå