AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 Hei Jeg skriver her innpå rett og slett fordi jeg er veldig usikker og trenger råd. Jeg ble alenemor da småen var bare noen måneder gammel. Nå har jeg snakket med en mann i et halvt år og vi holder på, det sier han selv også. Han har ikke møtt barnet mitt og jeg har ikke møtt hans unge. Jeg er bare så veldig usikker. Han liker veldig mange bilder av pene jenter. De poserer gjerne i treningstøy med rumpen ut og puppene ut og korte kjørt. Jeg blir ikke sjalu av det, for jeg føler jeg vet hvor jeg har han, men det jeg reagerer på er at alle disse jentene er rundt min alder. Jeg er 24 og han er 32. Hans eks var 18 og han 26, da hadde han også barn fra før. Jeg vet at han er seriøs med meg, men jeg synes det er litt merkelig at alle damene han liker bilder av og eksen er så unge i forhold til han. Jeg føler kanskje ikke at han er så veldig voksen? Jeg vet ikke... hva mener dere? Overreagerer jeg, er dette kanskje vanlig av en mann på 32? Anonymkode: 4b9e7...3c3
Rotemor Skrevet 2. mai 2017 #2 Skrevet 2. mai 2017 Det kommer jo an på hvilken verdier du setter pris på. Ang. barna så må jo ikke disse introduseres på veldig, veldig lang tid. Dere skal bli kjent først hvilket dere overhodet ikke er. Du velger å skrive på KG etter rpd, men det eneste du fremmer er at han er en jentefut og at du blir usikker av ham. Jeg kan ikke si jeg får følelsen av at dette er en sunn start.. 1
FrøkenOK Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 (endret) 16 minutter siden, Rotemor skrev: Det kommer jo an på hvilken verdier du setter pris på. Ang. barna så må jo ikke disse introduseres på veldig, veldig lang tid. Dere skal bli kjent først hvilket dere overhodet ikke er. Du velger å skrive på KG etter rpd, men det eneste du fremmer er at han er en jentefut og at du blir usikker av ham. Jeg kan ikke si jeg får følelsen av at dette er en sunn start... Endret 2. mai 2017 av FrøkenOK
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #4 Skrevet 2. mai 2017 Han høres jo helt fjern ut. Anonymkode: 2af54...5ea 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #5 Skrevet 2. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han høres jo helt fjern ut. Anonymkode: 2af54...5ea Hmmm... Jaa, han virker jo veldig grei og snill og han ringer meg hver kveld. Men merker at han klikker så mye liker på alle ungdamer sine bilder og jeg reagerer på det. Synes det er litt turn Off, akkurat som han "jakter" på de på min alder på en måte. Og at han var i forhold med en på 18 da han selv var 26 og hadde en 2år gammel datter fra før av. Jeg klarer ikke se det seriøse liksom. Men samtidig er han veldig sjarmerende, han dukket opp med blomster etter første date og virker nesten litt for seriøs. Han kunne sikkert tenkt seg inn i forhold nå han, men det gjør meg usikker på om han egentlig er så voksen for å være 32. Anonymkode: 4b9e7...3c3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #6 Skrevet 2. mai 2017 Umoden! Dump dump.. neste som skjer er vel at han vil ha noen yngre enn deg. Anonymkode: 2b718...eef 2
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #7 Skrevet 2. mai 2017 Han der hadde jeg ikke rotet meg mer bort i. Anonymkode: 2d977...79c 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå