Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg møtte en fantastisk fyr på lørdag, var på beste daten i går og skal på kino på Lørdag. Jeg liker virkelig denne fyren, men er redd for å bli såra.

Tidligere har jeg hatt to langvarige forhold, der han første var utro, og han andre slo opp ut av det blå. Og jeg har endelig klart å komme meg over det siste bruddet, sjøl om det er 1,5 år siden. Når jeg har data andre tidligere har jeg ofte trekt meg unna pga jeg ikke ønsker å bli såret, men denne gangen føles det litt vel anderledes. Jeg føler fortsatt at jeg ikke kjenner han helt siden vi nylig møttes, men allikevel føles det så riktig (hvis dere fatter). 

Jeg ønsker ikke å trekke meg unna, og vil at det skal fungere selv om det er tidelig å si da. Så har dere noen tips?

Anonymkode: a7523...796

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vil ha kjærlighet så har du ingen garanti mot å bli såra, på lik linje med at ingen av oss har noen garanti mot utroskap. Det er en sjanse man må våge å ta, også må du huske på at du overlever om det går dårlig. Du dør ikke.

Anonymkode: c344c...605

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Som ellers i livet må man også ta the bad with the good i kjærligheten. Det er alltid er risiko for at ting ikke går som man håper eller ser for seg! Alltid en risiko for å havne i bilulykke men vi slutter ikke å kjøre bil av den grunn. 

Det er vondt å stole på noen og gi hjertet sitt til noen som kanskje svikter deg eller knuser hjertet, men om de ikke gjør det så er jo kjærlighet noe av det beste man kan blande seg inn i! Ikke la frykten stoppe deg! 

Jeg kom etter mange år hvor jeg alltid trakk meg unna av frykt for å bli såret så fort jeg ble forelsket ,men da var det jo også min egen feil at jeg aldri kom i et forhold eller fikk en tett relasjon med menn! Så jeg gjorde et "eksperiment" etter mange år som "kald" at nå skal jeg åpne meg, spille med åpne kort og være ærlig med følelsene mine både til meg selv og den jeg dater, og ja jeg ble mye såra og skuffa men jaggu fikk jeg oppleve sterk og genuin gjensidig kjærlighet til slutt! Min erfaring er at når man selv tør å spille med åpne kort, fortelle vedkommende hva man ønsker og hva man føler, er det lettere for de å være åpne også, og har de ikke samme følelser og intensjoner som deg er folk flest åpne med det da, og trekker seg unna før du har gitt dem hele hjertet ditt :)

Anonymkode: 345ce...0f0

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...