Gå til innhold

Facebook - hva gjør man når man ikke gidder å ha noe med noen å gjøre lengre, selv om man er tvunget i en tid fremover?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en person jeg ikke gidder å ha noe med å gjøre lengre. Vi har eksamensperiode i tre uker fremover og derfor kommer jeg til å treffe på vedkommende på skolen. Synes det virker jævlig barnslig å skulle slette vedkommende fra Facebook nå, selv om det blir naturlig når studiet er over. 

Hva ville dere gjort? Slettet nå, eller ventet med å slette til eksamen er over? 

Anonymkode: 29160...a23

Videoannonse
Annonse
Gjest Jessica
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er en person jeg ikke gidder å ha noe med å gjøre lengre. Vi har eksamensperiode i tre uker fremover og derfor kommer jeg til å treffe på vedkommende på skolen. Synes det virker jævlig barnslig å skulle slette vedkommende fra Facebook nå, selv om det blir naturlig når studiet er over. 

Hva ville dere gjort? Slettet nå, eller ventet med å slette til eksamen er over? 

Sluttet å følge personen så oppdateringer ikke kom opp. Hadde også satt personen på "bekjente " Så jeg kunne dele med venner unntatt denne. Og slettet etter 3 uker

AnonymBruker
Skrevet

Bare ventet. 3 uker er ingenting.

Anonymkode: 652c7...c5f

• Liker 2
Skrevet

Personlig ville jeg trykket på "unfollow" og beholdt personen som venn ut skoleåret. Så slipper du klein stemning dersom personen skulle oppdage at du har slettet han/hun.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bare ventet. 3 uker er ingenting.

Anonymkode: 652c7...c5f

Du har sikkert rett, men jeg har denne personen helt opp i halsen nå. Kunne jeg gjort vedkommende usynlig på skolen så hadde jeg gjort det 

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Jessica skrev:

Sluttet å følge personen så oppdateringer ikke kom opp. Hadde også satt personen på "bekjente " Så jeg kunne dele med venner unntatt denne. Og slettet etter 3 uker

3 minutter siden, Sirah skrev:

Personlig ville jeg trykket på "unfollow" og beholdt personen som venn ut skoleåret. Så slipper du klein stemning dersom personen skulle oppdage at du har slettet han/hun.

Smart, takk for tips. Har sluttet å følge og satt vedkommende som bekjent. 

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Smart, takk for tips. Har sluttet å følge og satt vedkommende som bekjent. 

Jeg har flere som bekjente og uten å følge dem :) Folk jeg egentlig ikke gidder å ha noe med å gjøre, men som jeg treffer på såpass ofte at det vil bli kleint om jeg sletter dem. Funker fint :) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva har personen gjort mot deg? 

Om det ikke er noe,og du bare misliker eller "hater" personen, så synes jeg du skal ta deg sammen. Etter skolen begynner du i jobb eller videre studier hvor du ikke kan oppføre deg som en liten fjortis lengre. På jobben må man forholde seg til folk man ikke liker hver dag og du må appåtil være trivelig.

Anonymkode: 517bb...17a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva har personen gjort mot deg? 

Om det ikke er noe,og du bare misliker eller "hater" personen, så synes jeg du skal ta deg sammen. Etter skolen begynner du i jobb eller videre studier hvor du ikke kan oppføre deg som en liten fjortis lengre. På jobben må man forholde seg til folk man ikke liker hver dag og du må appåtil være trivelig.

På hvilket grunnlag kan du anta det du skriver her? 
Du vet ikke noen ting om hva som er skjedd mellom meg og vedkommende. Det finnes bedre ting å gjøre enn å sitte og anta ting på internett ut fra noe som er skrevet :) 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

På hvilket grunnlag kan du anta det du skriver her? 
Du vet ikke noen ting om hva som er skjedd mellom meg og vedkommende. Det finnes bedre ting å gjøre enn å sitte og anta ting på internett ut fra noe som er skrevet :) 

Hæ?Jeg spør deg hva personen har gjort mot deg, og jeg mener at om hun/han ikke har gjort deg noe, så burde du ta deg sammen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hæ?Jeg spør deg hva personen har gjort mot deg, og jeg mener at om hun/han ikke har gjort deg noe, så burde du ta deg sammen. 

Så la være å skrive som om du antar at vedkommende ikke har gjort noe da. Hva som er skjedd er rimelig irrelevant for spørsmålet jeg stiller i min tråd. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så la være å skrive som om du antar at vedkommende ikke har gjort noe da. Hva som er skjedd er rimelig irrelevant for spørsmålet jeg stiller i min tråd. 

Ok, vel for å svare på spørsmålet ditt så hadde jeg tatt meg sammen, men forstår at det er vanskelig når man allerede er perfekt og ikke har behov for å lære noe. 

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok, vel for å svare på spørsmålet ditt så hadde jeg tatt meg sammen, men forstår at det er vanskelig når man allerede er perfekt og ikke har behov for å lære noe. 

Jøss, skulle nesten tro du trodde at tråden handlet om deg..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...