Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva gjorde dere med skolepcen da dere var ferdige med vgs? Kastet den? Pakket den vekk? Solgte? 

Anonymkode: 5059e...ec0

Videoannonse
Annonse
Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Selg den, den har vel Office-pakken også? Jeg kjøpte en sånn selv.

Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Brukte den videre på universitetet. Var kjekt å ha en pc med alt av programmer jeg kunne dra med meg uten å være redd for. 

Anonymkode: 1b1a2...a07

• Liker 1
Skrevet

Er det vanlig å FÅ skole-PC'en når man er ferdig med den? På skolen min måtte vi levere den inn igjen før hver sommerferie, og det gjaldt også siste året (tre år siden nå):vetikke:

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, vscare skrev:

Er det vanlig å FÅ skole-PC'en når man er ferdig med den? På skolen min måtte vi levere den inn igjen før hver sommerferie, og det gjaldt også siste året (tre år siden nå):vetikke:

Vi måtte betale 1000 kr hvert år for å ha den. Når vi da hadde gått 3 år var den nedbetalt, så da "fikk" vi den om vi ville. De som gikk to år kunne betale de 1000 kr for å kjøpe den ut, eller bare drite i det og levere den inn. Tror dette er vanlig praksis på vgs

Anonymkode: 31818...ae9

• Liker 1
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w

Endret av Nasse Nøff ❤
AnonymBruker
Skrevet

Vi fikk ikke skolepc, bare tilbud om vanlig pc med noe rabatt. Så "skolepc'en" er fremdeles min vanlig pc 4 år senere 

Anonymkode: f43cc...89f

• Liker 1
Skrevet

Haha den ligger i en skuff på rommet mitt, det har den gjort i mange år nå :P vet ikke om den fungerer lenger. Den var allefall helt, sinnsykt, utrolig elendig - jeg brukte privat pc på skolen siste året.

Skrevet

Jeg kastet den i el returen på Elkjøp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...