Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I hele vesten ser man egentlig det samme, det er mennene som ønsker å beskytte landet, mens kvinnene stritter i mot. Altså de ønsker multikulturalisme og evig bruk av penger. Hvorfor tror dere det er slik?

Anonymkode: 3ebbb...4cd

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

IKKE ALLE KVINNER GJØR DET, SLUTT Å SKJÆR ALLE UNDER SAMME KAM 

Anonymkode: eb74b...0d3

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Få deg en ny hobby, ts.

Anonymkode: 9f66f...6b1

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Riktig at det ikke gjelder alle selvsagt

AnonymBruker
Skrevet

Kvinner stemmer som de gjør kun så menn skal lage sutretråder på kg. Det er verdt at verden går i grus. Så lenge det skaper sutrekopper som må lage denne type tråder hele tiden er kvinner villig til å la verden brenne.

Anonymkode: 10c63...813

• Liker 4
Gjest flaggermuskongen
Skrevet

De fleste forstår ikke politikk. Derfor.  

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne og jeg beskytter mitt land i den grad jeg kan. Jeg har også lagt merke til at det er mange kvinner som er villige til å ofre alt for alle, slik at de selv fremstår som gode.

Anonymkode: f52ad...ddf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

I hele vesten ser man egentlig det samme, det er mennene som ønsker å beskytte landet, mens kvinnene stritter i mot. Altså de ønsker multikulturalisme og evig bruk av penger. Hvorfor tror dere det er slik?

Fordi sånne som deg og dine skremmer livskiten av alle med fungerende hjerne? 

Der. Rett fra levra.. :opplyser:

Hvor kan jeg beskytte landet mitt og kulturen min mot deg? 

Anonymkode: 6c2a6...f82

• Liker 1
Skrevet

Det tror jeg kan komme av at kvinner kan mindre om, og interesserer seg mindre for, politikk, samtidig som kvinner kanskje er mer følelsesstyrte. Dermed får vi en demografi som er veldig mottagelige for triste bilder og fortellinger og som dermed får et stort ønske om å hjelpe, men som har mindre forståelse og interesse for konsekvensene det kan få for samfunnet. 

http://forskning.no/...litikk-enn-menn

https://www.regjerin...onsum_i_dag.pdf

https://www.nrk.no/n...book-1.12635669

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi sånne som deg og dine skremmer livskiten av alle med fungerende hjerne? 

Der. Rett fra levra.. :opplyser:

Hvor kan jeg beskytte landet mitt og kulturen min mot deg? 

Anonymkode: 6c2a6...f82

Og viss motparten sier at dere mangler fungerende hjerne,hva sier du da? Man kommer ganske enkelt ikke i mål med å trakkasere. Jeg er åpent for alt og retter meg ofte etter enkeltsaker. Jeg har derimot merket meg at de største rasistene og trakkaserende er de som kaller seg liberale.

Anonymkode: f52ad...ddf

AnonymBruker
Skrevet

Prioriteringer. Heller et multikulturelt land enn rasistisk og trangsynt. Heller penger på bistand enn på billigere alkohol og snus.

Anonymkode: 0cd40...936

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Prioriteringer. Heller et multikulturelt land enn rasistisk og trangsynt. Heller penger på bistand enn på billigere alkohol og snus.

Anonymkode: 0cd40...936

Så alle land som ikke er multikulturelle er automatisk rasistiske? Det er kun personer som ikke tenker som ikke ser trusselen med at ulike folkegrupper lever på samme område.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet ikke jeg.. hvorfor stemmer så mange menn på partier som er for fri flyt av asylsøkere og innvandrere? 

Du sier det samme til de/om de, ikke sant?

Anonymkode: c1334...8df

AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så alle land som ikke er multikulturelle er automatisk rasistiske? Det er kun personer som ikke tenker som ikke ser trusselen med at ulike folkegrupper lever på samme område.

Tenkende mennesker føler seg ikke truet av mennesker fra forskjellige kulturer. Det de føler seg truet av er ikke-tenkende ekstremisters tendens til å generalisere, da de ikke evner å se nyansene, slik tenkende mennesker gjør. Tenkende mennesker er redde for ignorante mennesker som mener de står i en særposisjon til å fortjene goder uten å jobbe for det, uansett hvilken kultur de kommer fra. Tenkende mennesker fra alle kulturer har hatt et godt og fruktbart samarbeid i alle år, det gjelder forretningsfolk, vitenskapsfolk, helsepersonell, kunstnere, politikere...De eneste som ruster seg til krig mot andre mennesker kun på bakgrunn av at de tilhører en etnisk gruppe, kommer fra et geografisk område eller tilhører en religion er ignorante underdogs. 

Anonymkode: 096f3...7f3

Skrevet

fordi dere menn vill ha krig og kvinner vil kjøpe oss ut av det fordi vi er DRITTLEI DERE OG KRIGENE DERES OG IDIOTIEN DERES. HOR ER krigerene.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Skjære alle over samme kam.

Anonymkode: 45ebb...eb3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De gjør det fordi du skal starte sånne tråder.

Anonymkode: 45ebb...eb3

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke mannfolk startet alle disse krigene hadde det ikke vært så mange flyktninger til å begynne med, så hvem er det egentlig som ønsker flyktninger?

Anonymkode: f3797...546

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi kvinner bryr seg om her og nå. Det er slik følelser opererer. De vil ha tilfredstillelse HER OG NÅ! Eller ikke for langt frem i fremtiden. Noe å glede seg til i hverdagen. Store mål har de for seg selv, men det er kun dem selv det går på.

Og så alle grå musene da som tar ideologien på alvor, som bare hjelper og hjelper og hjelper og hjelper ....

Er egentlig bare menn med den dype furen i pannen som egentlig bryr seg om alle de kjedelige tingene som skal gå rundt for at kvinner skal være fornøyde, hahaha. "hva er det forno?" "åja det er bare strøm sånn at du skal få luft i hårføneren din...."

Hvis vi kvinner hadde vært ordentlige kvinner hadde ikke all denne dritten i verden skjedd, all den tid kvinner har enorm påvirkningskraft på mennene sine. Så egentlig kan vi si at alle kriger ble startet av kvinner som egentlig ikke gadd å ta ansvar og som så verden som et sjakkspill, og som hvisket liflige ting i ørene på mennene sine mens de er på det svakeste...

Anonymkode: 589a5...fb3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...