Gjest Winza Skrevet 2. mai 2017 #1 Del Skrevet 2. mai 2017 Om du havnet utfor loven og trengte en advokat og det måtte være en fra kg, hvem ville du valgt? Tror jeg ville valgt @Hermine Grang Føler hun kunne snakket for meg og vært en god advokat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermine Grang Skrevet 2. mai 2017 #2 Del Skrevet 2. mai 2017 Takk for tilliten. Jeg hadde valgt deg som min advokat også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2017 #3 Del Skrevet 2. mai 2017 1 minutt siden, Hermine Grang skrev: Takk for tilliten. Jeg hadde valgt deg som min advokat også! Da tror jeg du hadde tapt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2017 #4 Del Skrevet 2. mai 2017 Hvem ville dere andre valgt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hermine Grang Skrevet 2. mai 2017 #5 Del Skrevet 2. mai 2017 (endret) 3 timer siden, Winza/Jacklost skrev: Da tror jeg du hadde tapt Tull og tøys. Sikker på at det hadde gått bra. Jeg er jo uskyldig! Endret 2. mai 2017 av Hermine Grang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #6 Del Skrevet 2. mai 2017 Ville laget en tråd og spurt hvem som var advokater, så ville jeg valgt den som passet til fagområdet jeg trengte, og som hadde grei pris osv.. Anonymkode: b7ca7...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå