AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 Jeg er ei jente som er russ i år. Jeg har vært på tryvann, men problemet er at jeg føler at jeg på en måte "mister" russetida. Jeg går ikke på skole (er lærling), så mista mye allerede det. Natt til 1. mai visste jeg ikke hvor jeg skulle dra, så ble bare inne og så på serier i stedet. Kjenner med andre ord ikke så mange medruss. På tryvann ble jeg jo kjent med mange mange folk, men ingen som jeg egentlig blir å snakke med i ettertid. Er hverken på buss eller van, og ser på mystory at alle fester hele tiden, mens jeg ikke kan dra noen steder. Spørsmålet er altså; hvordan kan jeg komme i kontakt med medruss? ha russ å henge med og rulle med? Jeg flyttet nemlig nylig til oslo området, så kjenner svært få her fra før. Har ei venninne som er russ, men hun er veldig forsiktig av seg og sjenert, så hun vil ikke bli med på forskjellige ting. Syns dette er veldig trist siden jeg gjerne vil møte mange nye folk som jeg kan henge med, men det ser dårlig ut slik som det er nå. Kan heller ikke bare gå opp til folk på gata og introdusere meg. Noen tips? Anonymkode: 3afde...f75
Spiteful Skrevet 2. mai 2017 #2 Skrevet 2. mai 2017 Hei, jente på 18 år her! Er russ i år jeg også RT er ikke over, så bare ta det helt med ro. Jeg festet heller ikke (mye) natt til 1. Mai. Var på russedåp, men var liksom ikke i humør så dro hjem like etter 21.00 (jeg verdsetter serier og søvn altfor mye hahah) Nå er jeg i gruppe da, men for at jeg personlig skal komme i kontakt med folk så kontakter jeg busser på IG og spør de om å få rulle (jeg spør for gruppa mi da). Koster litt, men er verdt det. På rulling er det fort gjort å bli kjent med folk, og hvis du er modig så spør du om snappen til de du snakker med. By på deg selv og vær deg selv, spør hva de skal neste dag og om du kan få henge deg på. De fleste er hyggelige og svært åpne for mye vennskap. Og la oss være ærlige, når alle er drita fulle så er de ikke like fordomsfulle, men mer åpne og imøtekommende. Aka lettere å få kontakt. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå