Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og det spådde jeg med en gang de kom med det nye konseptet, Æ... 
Hvorfor forandre noe som funker?
Alle jeg kjenner som handler på Rema, gjør det pga det er billigere der, selv de som er rike. Selv handler jeg på Spar som er rett ved, rett og slett pga følelsen av nærbutikk uten at betjeningen er for "nær" (nysgjerrige bygdekjerringer) - og god service og godt utvalg, gode tilbud.

MEn jeg har merket godt på kassalappen at totalsummen ofte blir lavere når jeg handler hos Rema, spesielt når jeg handler middag og pålegg. Kan de ikke legge seg på den linja da? Det er middag og pålegg folk trenger. 

Anonymkode: da064...bc5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Handler kun 1/3 - 1/4 av dagligvarene våre på rema. Extra og Kiwi har overtatt, akkurat som det står i avisene i dag. Er nok temmelig gjennomsnittskunden jeg :)

Æ er konstruert til at man skal handlere mere enn man ellers ville gjort.

Har lagt merke til at produktene på topp 10 endres en del mellom hver handletur, som fører til at man ikke får rabatt på den nye varen eller de(n) som falt ut.

Frukt og grønt blir også billigere på kiwi og extra. Det ene fine med Æ i forhold til trumf og coop-kortet er at man får rabatten umiddelbart og går ikke inn på konto hvor man selv aktivt må hente det ut.

Anonymkode: 7470b...fbf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...