AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 For opplysning så er jeg altså kvinne. Og idag våknet jeg opp med intense smerter under og etter vannlating. Jeg gråt faktisk. Etterhvert ble smertene noe mindre ved vannlating. Men jeg har etterhvert fått mer og mer vondt i magen, samt kvalme og generell sykdomsfølelse. I de siste ukene har jeg hatt en unormal tørsthetsfølelse, og jeg har drukket vann som en galing. Sikkert alt for mye til tider, men ingenting har liksom slukket tørsten. Samt at matlysten har forsvunnet. Jeg vet ikke hvorfor, men spiser uansett normalt. Jeg var til lege grunnet smertene ved vannlating idag, og alt de fant var proteiner i urinet.Hva betyr dette? Jeg fikk absolutt ingen svar av lege, bare at jeg skulle gå hjem. Har jeg UIV eller skal jeg bare la dette gå sin gang? Anonymkode: b7fbb...695
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #2 Skrevet 2. mai 2017 Proteiner i urinen kan bety kontaminering fra utflod, altså at du ikke har vasket deg godt nok og brukt midtstråle. Men som oftest så er det nyrene som jobber dårlig og slipper ut proteiner. Det er som regel ikke farlig om det er forbigående. Det har ikke noe med UVI å gjøre. Veldig rart at du ikke fikk noe mer informasjon. Du bør jo absolutt levere en ny prøve snart. Om smertene ikke gir seg så lever en ny prøve i morgen. Bruk urin som har vært i blære så lenge som mulig, helst noen timer. Anonymkode: 52dd9...5c3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 https://nhi.no/symptomer/nyrer-og-urinveier/proteinuri-veiviser/ Anonymkode: dedce...447
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå