AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 Spørsmål til kvinner. Hadde ONS om lørdagen. Hva er normalt mhp antall ganger i løpet av natten? Har levd i selvpålagt sølibat i fire år. Og bestemte meg nå for at denne tiden er over. Holdt på 4 ganger i løpet av natten inkludert morgenen, i tillegg holdt vi på så lenge at hver gang måtte vi gi oss siden hun ble sliten. Så hva er normalt mhp ONS, vil gjerne høre litt om deres erfaringer om det siden det er noe jeg har hatt lite av. Anonymkode: 81259...db3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 Tja hatt noen ONS, litt forskjellig men 1-2 ganger på natten. Nå pleier jeg å stikke så fort fyren har sovnet, men sist jeg ikke gjorde det så hadde vi 2 runder på morgenen, men da kun en halv dårlig før på natten. Anonymkode: 3cdda...8c3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #5 Skrevet 2. mai 2017 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Skrytetråd Anonymkode: 43894...987 Jepp, litt skryt må være lov😄 Etter så lenge sølibat gikk det også overraskende bra. Spesielt siden jeg har bare hatt to tidligere partnere (et langvarig forhold som varte 11 år). første partneren var en engangsgreie. Anonymkode: 81259...db3
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #6 Skrevet 2. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Emneknagg: snikskryt Anonymkode: 9faa9...f8c Innrømmer litt snikkryt. Men det gjorde meg glad rett og slett. Anonymkode: 81259...db3 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #7 Skrevet 2. mai 2017 Finnes vel ingen mal her. Noen av mine ons har vært over på fem minutter fordi han ikke har holdt mer, vi har vært for fulle, eller jeg har fått turnoff. Mens andre har vart hele natten (rekorden er 4,5 time sammenhengende kun med røykepause og vannpause innlagt. Såklart ikke penetrering hele tiden men mye slikking og kroppskos mellom all penetreringen). Flertallet foregår vel sånn at vi har sex en gang, røykepause eller dusjer og tar en runde til før vi sovner, og en runde på morgenen, så det er ihvertfall ikke unormalt det du beskriver! Anonymkode: 2c291...a12
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #8 Skrevet 2. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Jepp, litt skryt må være lov😄 Etter så lenge sølibat gikk det også overraskende bra. Spesielt siden jeg har bare hatt to tidligere partnere (et langvarig forhold som varte 11 år). første partneren var en engangsgreie. Anonymkode: 81259...db3 Hehe joa, men så spørs det om det er fire runder på fem minutter hver eller fire runder på førti minutter hver da! Førstnevnte er vel mer flause enn noe å skryte av, og da virker alle rundene som mislykkede forsøk på å gjøre det godt igjen for å ha kommet for fort de andre gangene Men gøy du fikk deg en deilig natt etter så lenge! Uavhengig om hver runde var kort, passe eller lang! :D Anonymkode: 2c291...a12 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #9 Skrevet 2. mai 2017 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hehe joa, men så spørs det om det er fire runder på fem minutter hver eller fire runder på førti minutter hver da! Førstnevnte er vel mer flause enn noe å skryte av, og da virker alle rundene som mislykkede forsøk på å gjøre det godt igjen for å ha kommet for fort de andre gangene Men gøy du fikk deg en deilig natt etter så lenge! Uavhengig om hver runde var kort, passe eller lang! :D Anonymkode: 2c291...a12 Sant det du sier der, nei det var ikke 5 minutters runder. Hun som ble sliten. Nå så jeg ikke på klokken akkurat men antar et snitt på 50 minutter kanskje. Har nå en ny date til Lørdagen. Jeg har levd i sølibat siste 4 år, og egentlig ikke mye sex i forholdet før det. Har alltid akseptert tingenes tilstand og holdninger til partneren, tatt hensyn osv. Men dette var såpass ukomplisert så det gjorde meg glad og har gitt meg troen tilbake på at sex ikke må være vanskelig, komplisert osv. Derfor jeg også gikk i sølibat fordi alt var et problem. Hvis en date foreslår overnatting eller sex skal jeg ikke takke nei lenger. Jeg skal heller ikke være overkresen som jeg har vært til nå 😊 Har vel egentlig ingen grunn til å være kresen heller, anser meg selv som gjennomsnittlig. Har ikke tatt initiativ til sex med dater på Tinder, Blendr osv, men skal gjøre det nå når jeg liker en person. Målet er så klart fast kjæreste, og dvs et forhold til en ukomplisert menneske. Anonymkode: 81259...db3
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #10 Skrevet 3. mai 2017 51 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sant det du sier der, nei det var ikke 5 minutters runder. Hun som ble sliten. Nå så jeg ikke på klokken akkurat men antar et snitt på 50 minutter kanskje. Har nå en ny date til Lørdagen. Jeg har levd i sølibat siste 4 år, og egentlig ikke mye sex i forholdet før det. Har alltid akseptert tingenes tilstand og holdninger til partneren, tatt hensyn osv. Men dette var såpass ukomplisert så det gjorde meg glad og har gitt meg troen tilbake på at sex ikke må være vanskelig, komplisert osv. Derfor jeg også gikk i sølibat fordi alt var et problem. Hvis en date foreslår overnatting eller sex skal jeg ikke takke nei lenger. Jeg skal heller ikke være overkresen som jeg har vært til nå 😊 Har vel egentlig ingen grunn til å være kresen heller, anser meg selv som gjennomsnittlig. Har ikke tatt initiativ til sex med dater på Tinder, Blendr osv, men skal gjøre det nå når jeg liker en person. Målet er så klart fast kjæreste, og dvs et forhold til en ukomplisert menneske. Anonymkode: 81259...db3 Så hyggelig, det høres ut som du har mye moro foran deg så skjønner godt at dette var en ordentlig boost! Anonymkode: 2c291...a12
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #11 Skrevet 3. mai 2017 55 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har alltid akseptert tingenes tilstand og holdninger til partneren, tatt hensyn osv. Hvis en date foreslår overnatting eller sex skal jeg ikke takke nei lenger. Har ikke tatt initiativ til sex med dater på Tinder, Blendr osv, men skal gjøre det nå når jeg liker en person. Målet er så klart fast kjæreste, og dvs et forhold til en ukomplisert menneske. Anonymkode: 81259...db3 Men vent nå litt, bare fordi du nå nyter sex igjen betyr det ikke at du ikke skal ta hensyn til den andre vel. Forhold eller fast partner vil det garantert være stunder dere vil ha sex på forskjellige tidspunkter, du kan ikke regne med en som er klar hver eneste gang du vil. For kvinner sitter sex mye mentalt også så det er ikke bare å strekke seg etter puppen og regne med hun er med på notene. Og hva med stunder der partner er syk, håper du å slippe å ta hensyn da også? Det jeg har hevet ut i fet skrift reagerte jeg veldig på! Du liker en person, og på grunn av boosten det gir deg, vil du nå starte å søke sex fra andre på apper? Vel, det er ikke spesielt lurt å ligge med andre om du liker en annen. Om min date hadde ligget med andre hadde han aldri fått sjansen til å bli min faste partner eller kjæreste, for det at han ligger med andre viser liten dedikasjon til meg og de færreste damer synes dette er ok, å være en av mange liksom, om man skal anse relasjonen som seriøs. Skjønner at du vil ligge rundt nå som du endelig ser på sex som positivt igjen, men du må nesten velge da om du vil være den som ligger rundt og er useriøs på sex apper, eller om du vil bygge noe videre og fast med den personen du forteller om at du faktisk liker. Synes det høres ut som at det er du som er litt komplisert jeg... Du kan ikke få pose og sekk om du forventer fast partner eller å bli tatt seriøst. Ingen dame vil ha eller date en mann som ligger rundt. Det er såklart ingenting i veien for at du dater mye og har mye sex med forskjellige, men det er en god ide å date en av gangen, og ettersom du allerede liker ei dame er det jo dumt å miste henne fordi du er kåt på andre. Priorities son. Anonymkode: 2c291...a12 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå