AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #1 Skrevet 2. mai 2017 Har bodd med familie i 4. 5 år - nå har jeg flyttet ut og bor alene, og jeg ble så rar psykisk at jeg føler meg underlig fremdeles- nå er det 4 uke. Brukte penger og vasket etc første 2 uker, men hvor lang tid før man blir vant å bo alene da? Er akkurat som om jeg er kidnappet av onde krefter, er det bare en tilvenningssak mon tro? Kan det være at det er pga jeg savner familiemedlemmer og tiden før i det gamle hjemmet mitt? Anonymkode: 35ac0...623
Gjest Froning Skrevet 2. mai 2017 #2 Skrevet 2. mai 2017 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har bodd med familie i 4. 5 år - nå har jeg flyttet ut og bor alene, og jeg ble så rar psykisk at jeg føler meg underlig fremdeles- nå er det 4 uke. Brukte penger og vasket etc første 2 uker, men hvor lang tid før man blir vant å bo alene da? Er akkurat som om jeg er kidnappet av onde krefter, er det bare en tilvenningssak mon tro? Kan det være at det er pga jeg savner familiemedlemmer og tiden før i det gamle hjemmet mitt? Anonymkode: 35ac0...623 Det går seg nok til skal du se .. Prøv å ikke stresse rundt situasjonen. Tilvenninger skjer gradvis og jeg regner med at det er bedre nå enn den første uka
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 2 minutter siden, Froning skrev: Det går seg nok til skal du se .. Prøv å ikke stresse rundt situasjonen. Tilvenninger skjer gradvis og jeg regner med at det er bedre nå enn den første uka Men om man bor alene- må man gå oftere ut å være sosial kan hende? I familieliv ser man jo flere folk oftere tenker jeg! Vil ikke bli byvanker heller. Anonymkode: 35ac0...623
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #4 Skrevet 2. mai 2017 "Kidnappet av onde krefter"! Kjære vene Anonymkode: 91833...746 4
Gjest Froning Skrevet 2. mai 2017 #5 Skrevet 2. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men om man bor alene- må man gå oftere ut å være sosial kan hende? I familieliv ser man jo flere folk oftere tenker jeg! Vil ikke bli byvanker heller. Anonymkode: 35ac0...623 Søtt...Gjør hva du har lyst til. Hva liker du å gjøre når du er alene? Det er nok flere muligheter foran deg enn det du klarer å se når du er så stresset over situasjonen
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #6 Skrevet 2. mai 2017 Har du aldri bodd alene tidligere? Snakker du om at du har flyttet ut fra barndomshjemmet? I såfall er det kanskje litt feil forum... Har du avsluttet et forhold og flyttet alene av den grunn så vil jeg anbefale deg å alliere deg med venner slik at du har litt planer og ikke bare blir sittende inne og sture ja. Og kom deg gjerne ut i aktivitet. Gå turer, dra på trening osv. Det er en stor overgang, man får plutselig mye fritid, men man venner seg til det. Om et par månder så føler du at du er travelt opptatt skal du se. Anonymkode: 27840...776
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #7 Skrevet 2. mai 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du aldri bodd alene tidligere? Snakker du om at du har flyttet ut fra barndomshjemmet? I såfall er det kanskje litt feil forum... Har du avsluttet et forhold og flyttet alene av den grunn så vil jeg anbefale deg å alliere deg med venner slik at du har litt planer og ikke bare blir sittende inne og sture ja. Og kom deg gjerne ut i aktivitet. Gå turer, dra på trening osv. Det er en stor overgang, man får plutselig mye fritid, men man venner seg til det. Om et par månder så føler du at du er travelt opptatt skal du se. Anonymkode: 27840...776 Riktig. Alt hadde vært ok om ikke dama til en, en drittkjerring med peanøtthjerne som stalker meg og ringer 14 ganger daglig og har drapstruet meg og oppsøkt meg 24 timer i døgnet omtrent som LIM siden 16 mai ifjor ca, eller kanskje er det nå 1.5 år. Hun er den schtøggeste jeg veit om på planeten, og jeg har mistet all respekt for han duden og ser vedkommende som den ultimate taper for man kan bare ikke ha så dårlig smak i kvinns at man puler en psykotisk bitch som er stalker og 5 år mentalt. Det er vittig på film at dem puler psykosepasienter uten hjerne, men hallo! Med vedkommendes oustanding mentale nivå så er dette faktisk pedofili, nevnte jeg 5 år gammel hjerne uten modningskapasitet, eplekart = pedofili. Forresten før jeg fant ut om dette, så var jeg allerede ferdig med horen/xen, pga jeg gikk ut med andre og datet på egenhånd. Trist å se eplekartfellen bokstavelig talt FELLE en som kunne vært en mann. Hm, men lurer på om jeg var ferdig følelsesmessig for 350 år siden muligens kanskje. Siden jeg ikke tenker så mye på det. Og aldri tar tlf hvis vedkommende ringer, og har mest interessert meg for eksefaen pga kunne hooket med noen av matesa hans heller. Anonymkode: 35ac0...623
Anglofil Skrevet 2. mai 2017 #8 Skrevet 2. mai 2017 Tråden er ryddet for spekulasjoner og innlegg med hetsende innhold, samt svar til dette. Yvonne (mod)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå