Gjest Littanonym Skrevet 24. desember 2004 #1 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg skal sette prioriteringer på fastlege i skedsmo kommune, er det noen her inn som kan komme med anbefalinger til en lege som er flink med oss jenter? Eller dårlige erfaringer? Jeg prøver vel snart å bli gravid, så hvis noen har erfaring med det, så hjelper det og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 24. desember 2004 #2 Del Skrevet 24. desember 2004 Jeg kjenner ikke til fastlegeutvalget i Skedsmo, men jeg kan bidra med listen over registrerte fastleger i Akershus (oppdateres hver måned) slik at du vet hva du har å velge mellom. Egen lege-erfaring vil gjerne foreslå en yngre lege - de har ofte lært litt mer om pasientbehandling enn eldre leger. Listen finner du her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. desember 2004 #3 Del Skrevet 27. desember 2004 Det er helt greit, liker også yngre leger.. Men hvem er det som er yngre, og hver er det det er litt lettere å få en god time hos?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå