AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Del Skrevet 1. mai 2017 Vi er i slutten av tyve årene og jeg har et knippe nære venninder. Tre av disse er mye sammen uten meg siden jeg jobber turnus med dumme tider forhold til når de har fri. I det siste merker jeg at disse jentene er skeptiske og stiller meg til veggs på det jeg sier. Forteller jeg om en ny flørt er det akuratt som at de synes jeg skryter, og forteller jeg om noe jeg har gjort er det som at de tror jeg lyver. Flere ganger ser de på hverandre og snur seg til meg igjen og sier ting som "høres ikke sannsynlig ut" , "ok få se bilde da" i frekk tone, at jeg må bevise noe, og ting som "du sa noe annet sist" nei det gjorde jeg ikke og javel les meldingen selv da/spør den og den selv da. Det er venner jeg har hatt mange år og jeg er heller ikke en person som lyver eller overdriver men av en eller annen grunn er de skeptiske til mye av det jeg forteller. Føler meg nesten mobba og uglesett og ikke respektert i det hele tatt og det sårer meg for jeg har alltid hørt på og vært engasjert i ting de forteller de har gjort, og tatt deres parti automatisk i intriger med andre osv uten å engang sjekke om deres side av historien en sann. Mens med meg så kan jeg si noe så enkelt som at jeg har vært på kino og de tviler og skal kontrollspørre hvilken film, når, gjerne dobbeltsjekke det på nett. Eller at jeg farget øyebrynene men det ikke synes og de sier de ikke tror noe på det og får meg til å føle at jeg omtrent må vise kvittering. Så nå har jeg sluttet å fortelle noe som helst.. Burde jeg ta det opp med de, eller anse vennskapet som bristende og finne ny vennindegjeng? Hva kan denne skepsisen komme av? Forstår ikke! Vi bor på et lite sted men de skrå blikkene fra det jeg anser som bestevennindegjengen min er noe som har kommet nylig etter å vært venner i 10+ år. Anonymkode: b4073...ea7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 1. mai 2017 #2 Del Skrevet 1. mai 2017 (endret) Så rar og uhøflig oppførsel. Har du prøvd å snakke med dem om hvordan du føler deg? Jeg syns de behandler deg dårlig, spesielt siden du ikke har en historie med å lyve. Om de ikke har en utrolig god forklaring eller slutter når du snakker med dem om dette, så burde du kanskje revurdere vennskapene. For venner skal behandle hverandre bra og støtte hverandre, ikke behandle seg som en flokk med hyener. Skjønner dere har en lang historie, men man må sette seg selv først av og til, og får de deg til føle deg dårlig så er det bedre å prioritere andre vennskap. Endret 1. mai 2017 av Elliespelli 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jessica Skrevet 1. mai 2017 #3 Del Skrevet 1. mai 2017 Så frekt. Men her mistenker jeg at det er mye dårlig kommunikasjon. Mulig de har tatt deg i det de tror er løgn uten å få det bekreftet? Hadde definitivt tatt dette opp med dem og få avklart alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meadow Skrevet 1. mai 2017 #4 Del Skrevet 1. mai 2017 Du blir tydeligvis baksnakket! Kanskje du må prøve å finne deg andre vemninner?! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. mai 2017 #5 Del Skrevet 2. mai 2017 (endret) Ikke særlig til venner det der. Endret 2. mai 2017 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #6 Del Skrevet 2. mai 2017 Vet om ei som ofte forteller nye varianter av historier hele tiden og overdriver. Flere av vennene hennes har begynt å tvile på alt hun sier pga dette, og jeg skjønner det godt. Anonymkode: a77ac...5d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #7 Del Skrevet 2. mai 2017 Må dere alltid treffes alle fire? Det er vel en av dem du er litt nærmere enn de andre? Jeg ville truffet en venninne på tomannshånd og spurt om dette. Det høres litt ut som det er kommet opp noe de mener de har løyet om, og så er ingen voksne nok til å konfrontere deg. Anonymkode: cdb11...cc2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #8 Del Skrevet 2. mai 2017 Så utrolig ubehagelig. Tror du kanskje skal prøve å ta opp dette med dem, det er ikke normalt å holde på sånn. Virker som de baksnakker deg, også har de fått for seg at du alltid overdriver eller noe. Er det en av dem du føler deg nærmere enn de andre, sånn at du kan ta det opp på tomannshånd først? Si hva du har lagt merke til, og spør hva som er grunnen. Hvis de ikke slutter med det, hadde jeg sett meg om etter nye venner... Anonymkode: 40e39...4bd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #9 Del Skrevet 2. mai 2017 de mobber deg, selvsagt Anonymkode: 03da1...fee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #10 Del Skrevet 2. mai 2017 TS!!!! Dette er psykisk mishandling og heter gaslighting. Anonymkode: 3c087...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #11 Del Skrevet 2. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: TS!!!! Dette er psykisk mishandling og heter gaslighting. Anonymkode: 3c087...2f1 Herregud. Overdramatisering.... Eller tror du de har blitt enige om et komplott for å gjøre ts gal? Anonymkode: f0950...49f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #12 Del Skrevet 2. mai 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Herregud. Overdramatisering.... Eller tror du de har blitt enige om et komplott for å gjøre ts gal? Anonymkode: f0950...49f Vel Det er ikke alle som manipulerer som har et komplott for å gjøre noen gal, men å vinne makt, feks. Anonymkode: 3c087...2f1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå