Gå til innhold

Datens avtennende prat under sex

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg dater en mann for tiden. Han er sjarmerende, har økonomien på stell, friluftsinteressert, kort sagt mye av det jeg leter etter.

Det som gjør meg betenkt er måten han snakker på under/rundt sex. Vi har hatt sex en del ganger de siste ukene,senest i helgen. Sexen er forsåvidt grei, men han sier 'barnslige' ting som: "Åh, det er så godt på tissen", "Tissen min har det så godt nå" (mens han er inni meg), "Kjenner du det er deilig i musa di,kjære", "Deilig musesmak har du" (mens han går ned på meg), ++ 

Slike fraser kan han også finne på å sende i en tekstmelding, for å gjøre meg kåt mens vi er fra hverandre. Jeg finner ikke dette særlig tennende og har forsøkt å diskret påpeke at han snakker usedvanlig mye under sex. Har også prøvd å signalisere på en fin måte under sex at jeg liker det litt "taust". Men det virker ikke som han forstår problemet, håpløst..

Noen som har noen tanker, erfaringer? Vi er over 30 begge to, han nærmere 40.

Anonymkode: 58268...1bc

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snakk med ham om det? Litt merkelig måte å snakke på, skal jeg være enig i :fnise:

• Liker 17
Skrevet

Herregud å teit.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Senest i går fikk jeg vite om nok en eldre mann som hadde bleiefetisj så kanskje han har noe sånt i og med at han bruker så barnslig betegnelse som tissen. Hadde vært mer normalt, dominant og mandig om han bare sa pikken for eksempel men han velger å bruke et så barnslig ord.... Avtennende enig det... 

Du må enten si rett ut at du ikke takler den snakken hans , at han i det minste må bruke et annet ord eller ikke noe i det hele tatt, eller slutte å ha sex med han. (Med mindre du vil fortsette å høre det der eller hjelpe han å leve ut sin hemmelige fetisj)

Anonymkode: 9b010...aca

AnonymBruker
Skrevet

Jeg digger dirtytalk, men å referere til "tissen" sin under sex er for meg litt i samme gate som den gangen kjæresten min tok puppen min i munnen og kalte meg mamma. 

Anonymkode: 8a989...784

• Liker 22
Skrevet

Mulig han kan være tilbakestående. Så ville ikke tatt det opp, kan bli pinelig.

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Senest i går fikk jeg vite om nok en eldre mann som hadde bleiefetisj så kanskje han har noe sånt i og med at han bruker så barnslig betegnelse som tissen. Hadde vært mer normalt, dominant og mandig om han bare sa pikken

Anonymkode: 9b010...aca

Neeei! Pikk høres ikke bra ut i det hele tatt. Det høres ut som en fornærmelse. Du er en pikk..

Kuk eller rett og slett penis er bedre

Skrevet

Si i fra at det er avtennende. Babysnakk og navn på kjønnsorgan som man lærer barn er rart og ekkelt i en sånn situasjon, så skjønner at det er drepen på sexlysten. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han har ikke blitt utsatt for overgrep som barn da? Veldig spesiell måte å prate på under sex🙄

Anonymkode: d95be...1bf

AnonymBruker
Skrevet

Ville tro han prøver å kåte seg opp! Du kan jo få han til å endre på ordene han bruker feks, han gjør det nok høyst sannsynlig ikke som overgrep mot deg men for å komme hardere.

Anonymkode: b0b90...47d

AnonymBruker
Skrevet

Ser for meg naboene. 

Anonymkode: b0b90...47d

Skrevet

Ekkelt...turn off :kvalm:

• Liker 3
Gjest Froning
Skrevet
2 timer siden, Sykkelkopp skrev:

Neeei! Pikk høres ikke bra ut i det hele tatt. Det høres ut som en fornærmelse. Du er en pikk..

Kuk eller rett og slett penis er bedre

Jeg ville helt klart gått for "kjønnORGAN".. (med ekstra på det siste).. Eller "min erigerte penis".

Sex er ikke akkurat en setting som tillater snuskete språk og et dårlig vokabular.

AnonymBruker
Skrevet

Det hadde ødelagt sexen for meg. Vanvittig avtennende. Vær ærlig med han å si rett ut at du ikke liker det siden han ikke skjønner når du prøver å signalisere, men husk å legg til positive ting. At du liker han, tenner på han. Ikke la det føles som et angrep eller at du bryter han ned, mer som et "jeg ønsker at vi skal få det bedre sammen".

Anonymkode: 41ea0...29e

• Liker 2
Skrevet

Jeg hadde nok begynt å le, og lattermildt sagt noe sånt som, "hahaha, TISSEN?? Du må ikke si TISSEN!!!" "Det blir ikke noe på deg hvis du sier tissen!" Eller noe lignende. Og ledd og tøyset med at det sier småbarn.. "Nei, si heller 'xxx". Si det fort som fy. Samtidig som du fysisk viser han hva du liker og fortsetter å kose i senga.

Jeg har kommet unna mange kleine utsagn med den slags tilnærming. 

Siste daten hadde det med å BITE hver gang han kysset. Både her og der! :sjokkbla: Til slutt var jeg veldig sår så han fikk klar beskjed om at "Nå MÅ du slutte å bite meg!" Han sa han ikke greide å la vær, men han skjerpet seg likevel.

De fleste vil jo ikke gjøre ting partneren ikke liker.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bare begynt å snakke litt selv. Kom han i forkjøpet og si at du elsker at den hardt pikken hans puler fitta di. Se hva som skjer da, om han begynner å bruke andre ord :)

Anonymkode: 76294...469

• Liker 1
Skrevet
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg digger dirtytalk, men å referere til "tissen" sin under sex er for meg litt i samme gate som den gangen kjæresten min tok puppen min i munnen og kalte meg mamma. 

Anonymkode: 8a989...784

( :«»)  :-) :-)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan du ikke bare ta igen? Vær kreativ!

"Jeg liker så godt når meitemarken din er på besøk hos rødhette" eller "Har du lyst å smake på Valgjerd"?

Anonymkode: 2d3b8...274

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke bare ta igen? Vær kreativ!

"Jeg liker så godt når meitemarken din er på besøk hos rødhette" eller "Har du lyst å smake på Valgjerd"?

Anonymkode: 2d3b8...274

Haha herregud 😂

Anonymkode: 5c7ed...bfd

• Liker 3
Skrevet
7 timer siden, Froning skrev:

Jeg ville helt klart gått for "kjønnORGAN".. (med ekstra på det siste).. Eller "min erigerte penis".

Sex er ikke akkurat en setting som tillater snuskete språk og et dårlig vokabular.

'Ååh det er så godt på min erigerte penis'

'Kjenner du det er deilig i ditt kjønnsORGAN kjære'

Ja jeg tror du er inne på noe der

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...