AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Vurderer å kjøpe meg bunad. Det koster jo fort nesten 50.000,- Jeg skal selvfølgelig kjøpe bunad som står i tråd med der jeg kommer i fra. Men der er herrebunaden i praksis bare en mørk dress i ull. Kvinnebunaden har masse fine detaljer og farger. . Når jeg først skal bruke så mange penger. Så syns jeg det burde være noe jeg føler meg fin i. Ikke bare en vanlig dress du må helt inntil for å se at det er en bunad. Skal den være på plass til 17mai. Må jeg snart ta en avgjørelse. Hva syns du? Anonymkode: 124f8...8de 2
Gjest Cyrus Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 Go for it! Om du føler deg vel så bør ingen stoppe deg fra det 😄
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 Du har veldig dårlig tid. Hvilke bunad er det? Synes du skal gjøre det du er mest komfortabel med Anonymkode: 630af...85e
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #5 Skrevet 1. mai 2017 Om du tenker få en bunad sydd til 17. mai i år så er du minst ett år for seint ute Men, for all del. Kjør på. Anonymkode: cb279...3a0 10
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #6 Skrevet 1. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vurderer å kjøpe meg bunad. Det koster jo fort nesten 50.000,- Jeg skal selvfølgelig kjøpe bunad som står i tråd med der jeg kommer i fra. Men der er herrebunaden i praksis bare en mørk dress i ull. Kvinnebunaden har masse fine detaljer og farger. . Når jeg først skal bruke så mange penger. Så syns jeg det burde være noe jeg føler meg fin i. Ikke bare en vanlig dress du må helt inntil for å se at det er en bunad. Skal den være på plass til 17mai. Må jeg snart ta en avgjørelse. Hva syns du? Anonymkode: 124f8...8de Du rekker ikke å bestille og få en bunad ferdig innen 17 mai dette året. Anonymkode: 2a8c5...03e 6
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #7 Skrevet 1. mai 2017 Spør du her om du som mann skal kjøpe deg en kvinne bunad? Anonymkode: 151a4...57f
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #8 Skrevet 1. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Spør du her om du som mann skal kjøpe deg en kvinne bunad? Anonymkode: 151a4...57f Ja. Anonymkode: 124f8...8de
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #9 Skrevet 1. mai 2017 Du rekker ikke å få bunad til 17. Mai i år, glem det men til neste år så. Om du helst vil ha kvinnebunad så kjøper du deg det 😊 Anonymkode: 13cfa...b88 3
Perelandra Skrevet 1. mai 2017 #11 Skrevet 1. mai 2017 (endret) 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vurderer å kjøpe meg bunad. Det koster jo fort nesten 50.000,- Jeg skal selvfølgelig kjøpe bunad som står i tråd med der jeg kommer i fra. Men der er herrebunaden i praksis bare en mørk dress i ull. Kvinnebunaden har masse fine detaljer og farger. . Når jeg først skal bruke så mange penger. Så syns jeg det burde være noe jeg føler meg fin i. Ikke bare en vanlig dress du må helt inntil for å se at det er en bunad. Skal den være på plass til 17mai. Må jeg snart ta en avgjørelse. Hva syns du? Anonymkode: 124f8...8de Hva med å heller velge en herrebunad fra et annet sted enn der du kommer fra? Da kan du velge en bunad som du synes er fargerik og flott. Mulig alle transer på KG kommer til å slakte meg nå, men mann i kvinnebunad ser bare rart ut. Da er det bedre å velge en herrebunad fra et annet sted i landet. Edit: Hva med setesdalsbunad for menn? Den er fargerik, flott og sexy. Endret 1. mai 2017 av Perelandra 9
Juliannaos Skrevet 1. mai 2017 #12 Skrevet 1. mai 2017 Så utrolig kul idé!! Du kan skape et helt nytt marked for mer fancy herrebunad; håper du får det til❤ 1
Gjest Regn Skrevet 1. mai 2017 #13 Skrevet 1. mai 2017 Jeg synes godt du kan det, kan de sy den ferdig på 16 dager?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #14 Skrevet 1. mai 2017 Begge mine foreldre er i fra Nesbyen. Men vi flyttet til Oslo pga. jobb når jeg var 14år. Jeg er oppvokst i Hallingdal, så det er Hallingbunaden jeg har lyst på. Jeg tenkte å beholde kniven i beltet for å få et maskulint preg (skal selvfølgelig fjerne knivbladet da det ikke hører hjemme i et barnetog). Anonymkode: 124f8...8de
Gjest lipgloss Skrevet 1. mai 2017 #15 Skrevet 1. mai 2017 5 minutter siden, Perelandra skrev: Hva med å heller velge en herrebunad fra et annet sted enn der du kommer fra? Da kan du velge en bunad som du synes er fargerik og flott. Mulig alle transer på KG kommer til å slakte meg nå, men mann i kvinnebunad ser bare rart ut. Da er det bedre å velge en herrebunad fra et annet sted i landet. jeg er helt enig med deg, visst man ikke er transeperson så bruker man ikke 50-60 tusen på et kvinneplagg som han ikke kommer til å føle seg vel i Er ts transe så er det en annen ting men jeg får ikke følelsen av at ts er det
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #16 Skrevet 1. mai 2017 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vurderer å kjøpe meg bunad. Det koster jo fort nesten 50.000,- Jeg skal selvfølgelig kjøpe bunad som står i tråd med der jeg kommer i fra. Men der er herrebunaden i praksis bare en mørk dress i ull. Kvinnebunaden har masse fine detaljer og farger. . Når jeg først skal bruke så mange penger. Så syns jeg det burde være noe jeg føler meg fin i. Ikke bare en vanlig dress du må helt inntil for å se at det er en bunad. Skal den være på plass til 17mai. Må jeg snart ta en avgjørelse. Hva syns du? Anonymkode: 124f8...8de Bunader koster ikke 50 000. Det er og omtrent ett års bestillingstid, så her snakker du vel om 17. Mai 2018? Hilsen bunadsskredderen Anonymkode: ae21d...83d 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #17 Skrevet 1. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bunader koster ikke 50 000. Det er og omtrent ett års bestillingstid, så her snakker du vel om 17. Mai 2018? Hilsen bunadsskredderen Anonymkode: ae21d...83d En bunad kan fort koste 50 tusen. Anonymkode: cb279...3a0 4
LiseTV Skrevet 2. mai 2017 #18 Skrevet 2. mai 2017 Har brukte damebunad flere ganger. Arvet den fra min mor.
Hjärtat Skrevet 2. mai 2017 #19 Skrevet 2. mai 2017 Ja, selvfølgelig kan du det. Man kan jo gå i hva man vil. Realiteten er nok derimot den at de fleste, inkludert meg selv, synes det er noen spesielt, og ikke veldig fint. Jeg synes menn i bunad er hot, men når det blir med stakk og sjal... Njaa... 1
Gjest wildfig Skrevet 2. mai 2017 #20 Skrevet 2. mai 2017 Om ts er transe, så er han nok vant med å stikke seg ut. Jeg sier go for it Men bunad denne 17 mai er nok lite realistisk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå