Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvor langt er dere villige til å reise for å kjøpe en ting på Finn.no? En halv time? En time? 1,5 eller to eller tre? hver vei?

Anonymkode: 544a1...4c7

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ikke en cm!

Endret av QQbaby
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt ann på hvor godt tilbudet er. Jeg reiser ikke 3 timer for et par sko til 50kr, men om det var snakk om et servise til 12 som jeg virkelig ønsket meg som ble solgt til skampris kunne jeg gjort det.

Anonymkode: 59039...d52

• Liker 1
Skrevet

Kommer helt an på hva det er og hvor billig

• Liker 2
Skrevet

Det kommer helt ann på hva det er. Jeg kjører ikke langt for å kjøpe en billig veske eller et skjerf, men har kjørt i timesvis for en hest og en hund.

• Liker 1
Skrevet

Kommer helt an på hva det er og hva slags pris det selges til, ja :) Kunne godt ha kjørt på tvers av landet om jeg hadde funnet en stor gjenstand som jeg virkelig hadde lyst på til en god pris, men for småting, som bøker eller DVD'er hadde jeg nok ikke giddet å kjøre mer enn tre kvarter hver vei! Nå skal det sies at jeg sjeldent kjøper noe på Finn med mindre jeg har virkelig lyst på det, og når jeg har virkelig lyst på noe kan jeg godt finne på å hive meg i bilen klokka tre om natta for å kjøre fra Bergen til Trondheim for å få tak i gjenstanden så fort som mulig heheh

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

0,0 cm

Anonymkode: 72944...eab

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...