AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Del Skrevet 1. mai 2017 Æsj...trudde aldri jeg skulle lage en slik tråd..Men i år gruer jeg meg. Mannen min er bortreist i forbindelse med jobb og jeg har ingen å feire med i år rett og slett...Føler meg så dum som kommer til å sitte inne alene hele dagen og gruer meg til spørsmålene på jobb dagen etter; hva gjorde du igår da? Kommer sikkert til å kjøpe inn god mat og drikke en liten flaske champagne for å gjøre det litt stas. Men det blir nok litt kjipt allikevel 😕 Hva skal dere andre som er alene gjøre denne dagen? Anonymkode: d419d...3b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Millimani Skrevet 1. mai 2017 #2 Del Skrevet 1. mai 2017 Gjøre omtrent det samme som deg. Men for meg er ikke det kjipt i det hele tatt 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Del Skrevet 1. mai 2017 Ut og se på 17. mai toget, småsnakke med fremmede og med naboene. Konsert i byparken. Kjøpe en kaffe i gågata. Ta noen bilder Anonymkode: 3eee1...18b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Del Skrevet 1. mai 2017 Jeg var alene hjemme i fjor og for å være helt ærlig så var det fantastisk Sa det bare som det var. At jeg satt hjemme alene og at det var godt å slappe av. Anonymkode: 75db8...e6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #5 Del Skrevet 1. mai 2017 Velkommen i gjengen. På jobb sitter jeg og svarer "Neeeei, ikke noe spesielt" eller "var bare i byen" etter nesten hver jul, nyttår, påske, 17. mai osv. Anonymkode: f1d2c...81e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #6 Del Skrevet 1. mai 2017 1 minutt siden, Millimani skrev: Gjøre omtrent det samme som deg. Men for meg er ikke det kjipt i det hele tatt Jeg liker som regel å være alene spesielt om jeg kan velge det selv. Men akkurat dette føles litt kjipt ut. Jeg liker jo egentlig nasjonaldagen. Føles litt flaut ut på en måte å være helt alene.. Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Ut og se på 17. mai toget, småsnakke med fremmede og med naboene. Konsert i byparken. Kjøpe en kaffe i gågata. Ta noen bilder Anonymkode: 3eee1...18b Høres jo egentlig veldig koslig ut! Så flink du er som klarer å gjøre det beste ut av det når du er på egen hånd! Anonymkode: d419d...3b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #7 Del Skrevet 1. mai 2017 Det er forresten sikkert flere som er i samme situasjon som deg. Har tidligere sett at noen har startet en tråd på Finn venner underforumet og spurt om man skal møtes å gå litt rundt sammen ved slike anledninger Anonymkode: 75db8...e6f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #8 Del Skrevet 1. mai 2017 Hvorfor kan du ikke ta en tur til byen å se på toget? Sette deg ned og spise en god lunsj, så dra hjem og slappe av og kose deg resten av dagen? Anonymkode: 500fb...a56 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 1. mai 2017 #9 Del Skrevet 1. mai 2017 Føler litt på det samme. Sikkert fordi jeg egentlig har lyst ut, men har ingen å gå med og det er ikke en dag jeg synes det er komfortabelt å gå rundt alene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lipgloss Skrevet 1. mai 2017 #10 Del Skrevet 1. mai 2017 jeg gruer meg også, hater store folkemengder blir syk av det og det tar meg flere dager og komme meg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #11 Del Skrevet 1. mai 2017 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor kan du ikke ta en tur til byen å se på toget? Sette deg ned og spise en god lunsj, så dra hjem og slappe av og kose deg resten av dagen? Anonymkode: 500fb...a56 Fordi det for meg føles veldig unaturlig og rart ut å gå rundt alene på en slik dag ☺ Anonymkode: d419d...3b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #12 Del Skrevet 1. mai 2017 Skjønner deg veldig godt! Da jeg gikk på videregående hadde jeg absolutt ingen venner og det var jo da folk begynte med disse champagnefrokostene for fullt. Gruet meg mange uker i forveien, for jeg visse at jeg ikke hadde noen å ferie denne store dagen med. Bunaden lå lagret på loftet lenge. Det jeg gjorde var rett og slett og bare boikotte hele dagen. Jeg kjøpte inn masse god mat i forveien og godt med drikke. Fant en god serie på forhånd og bare så på hele dagen (Real Housewives kan anbefales haha:)). Når morgenen kom gikk jeg rett fra senga, dro med meg dynen og satte meg godt til rette i sofaen. Så ble jeg værende der. En annen gang dro jeg bare på ferie med moren min. Det var også koselig! Hvis noen spurte, sa jeg enten at jeg var syk eller var på reise. Gratulerer med dagen! Håper dagen din blir fin! Anonymkode: 91719...d10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #13 Del Skrevet 1. mai 2017 Mens de fleste samler seg i sentrum skal jeg ut med båten og slappe max av Grille no god mat og kose meg med en kald øl! Er 2 kompiser som har sagt at de kanskje blir mer, men jeg skal ut med eller uten dem. Orker ik stresset i byen. Får ta det når jeg har mine egne barn som skal på barnetog og sånt. Anonymkode: 38929...c65 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #14 Del Skrevet 1. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fordi det for meg føles veldig unaturlig og rart ut å gå rundt alene på en slik dag ☺ Anonymkode: d419d...3b7 Jammen, du er jo ikke alene. Byen er jo smekkfull av folk. Noen kommer i en haug, andre kommer en og en. Alle kommer for å se alle andre, småsnakke med kjente og ukjente i kaffekøen eller når man spør "Er det ledig her?" Man kan jo selvfølgelig bolte dører og vinduer, se toget på TV, dasse rundt i slaskeklær, men er nå det så hyggelig da? Nei, ta en tur ut selv om du ikke går ut klokka 9 og ikke hjem igjen før i 5-tiden på ettermiddagen. Smil til folk, gratuler dem med dagen og skryt av fine bunader. Da kommer du garantert ikke til å føle deg alene på 17. mai Anonymkode: 3eee1...18b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #15 Del Skrevet 1. mai 2017 Jeg gidder ikke feire 17.mai! Og ingen jeg kjenner/jobber med synes det er rart. Og skal man se sånn på det, er det nok best å holde seg hjemme. Hadde jeg vært terrorist vet jeg når jeg ville slått til. Anonymkode: a127c...054 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #16 Del Skrevet 1. mai 2017 Flagg og blomster i stua, liten bløtkake med bær, og tv med nrk sending Anonymkode: 26c0c...a54 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #17 Del Skrevet 2. mai 2017 Trenger du å feire da? Kjøp inn god mat og litt smågodt. Lag deg noe godt til middag. Sett deg i sofaen og se barnetoget på tv, eller se en god film/serie Anonymkode: c1e0e...58e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Missi- Skrevet 2. mai 2017 #18 Del Skrevet 2. mai 2017 I år har jeg barnefri på 17 mai, har stort sett pleid å holdt meg inne å hatt daffedag for meg selv. Akkurat 17 mai er en dag jeg blir så trist på, savner sønnen min ekstra mye da, men har på et vist klart å kose meg og glemme litt at det er 17 mai. I år var planen den samme helt til jeg fikk mail i går om at vi hadde for lite dugnadspoeng i korpset, må selge lodd så da må jeg plutselig finne noe å ha på meg, jeg som ikke hadde planlagt noe annet enn daffeklær alene. Da må jeg tvinge meg ut da likevel men jeg tenker kanskje det kan bli positivt. kanskje den jeg skal selge lodd med er hyggelig Prøv å finn din greie, eller boikott hele greia om det passer best for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #19 Del Skrevet 3. mai 2017 15 timer siden, -Missi- skrev: I år har jeg barnefri på 17 mai, har stort sett pleid å holdt meg inne å hatt daffedag for meg selv. Akkurat 17 mai er en dag jeg blir så trist på, savner sønnen min ekstra mye da, men har på et vist klart å kose meg og glemme litt at det er 17 mai. I år var planen den samme helt til jeg fikk mail i går om at vi hadde for lite dugnadspoeng i korpset, må selge lodd så da må jeg plutselig finne noe å ha på meg, jeg som ikke hadde planlagt noe annet enn daffeklær alene. Da må jeg tvinge meg ut da likevel men jeg tenker kanskje det kan bli positivt. kanskje den jeg skal selge lodd med er hyggelig Prøv å finn din greie, eller boikott hele greia om det passer best for deg En trenger ikke å selge lodd hvis en ikke ønsker det Anonymkode: c1e0e...58e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppeloppane Skrevet 3. mai 2017 #20 Del Skrevet 3. mai 2017 På 1.5.2017 den 21.09, AnonymBruker skrev: Æsj...trudde aldri jeg skulle lage en slik tråd..Men i år gruer jeg meg. Mannen min er bortreist i forbindelse med jobb og jeg har ingen å feire med i år rett og slett...Føler meg så dum som kommer til å sitte inne alene hele dagen og gruer meg til spørsmålene på jobb dagen etter; hva gjorde du igår da? Kommer sikkert til å kjøpe inn god mat og drikke en liten flaske champagne for å gjøre det litt stas. Men det blir nok litt kjipt allikevel 😕 Hva skal dere andre som er alene gjøre denne dagen? Anonymkode: d419d...3b7 Jobbe. 133% på oss turnusmennesker! Jobber fra 13-22, faktisk en bra dag å jobbe på😎 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå