Gå til innhold

Din favorittstilling i senga?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Helst skriv med alder og kjønn. 

Anonymkode: ef7f7...6bb

AnonymBruker
Skrevet

Jente 24. Doggy :)

Anonymkode: 002e8...431

Skrevet

Alle. 

AnonymBruker
Skrevet

M 40

69

Anonymkode: 9be02...0b7

AnonymBruker
Skrevet

Dame. doggy

Anonymkode: 01582...155

AnonymBruker
Skrevet

Dame 44. Bakfra når jeg ligger på siden.

Anonymkode: 392ab...9a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dame. Doggy.

Anonymkode: 42839...0a1

AnonymBruker
Skrevet

Doggy, cowgirl og misjonæren med beina over skuldrene hans så jeg nesten brekker i to :-) 

Dame 29.

Anonymkode: 2541e...fe3

Gjest Cicero
Skrevet

Cowgirl og doggy. 

22, kvinne. 

AnonymBruker
Skrevet

1) Skje der han bruker den ene armen til å legge rundt meg å veksle mellom å stimulere klitten og puppene mine og choke meg lett. Skje treffer g punktet mitt best og jeg er mye strammere i den posisjonen så penis oppleves større og mer friskjon enn f eks misjonær og doggy. 

2) meg liggende på sengekanten med bena opp og han stående på gulvet å knulle meg, og legge en hånd (hans eller min) på klitten min. Deilig utsikt og deilig vinkel penis treffer.

3) jeg rir, men gnukker istedet for bare rett opp og ned. Dette vet jeg ikke gir så veldig mye for mannen men kan sende meg rett til himmels, får gåsehud med en gang av gnukking for penis treffer da alle deilige punkter i vagina og klitoris blir automatisk stiumlert av V området hans. 

4) fjerdeplassen deles likt mellom misjonær og liggende eller evn stående doggy. Misjonær fordi det er intimt og turnon da man kan kysse mye! Og se hverandre i øynene. Liggende doggy fordi det er deilig, stående doggy fordi det er naughty men krever at han tar den dominante rollen og lirker hånda si rundt meg og stimulerer klitt på en måte som at han "bærer"meg, manndig og hot. 

Ja og slikking og fingring kan være enda hottere enn penetrering,og har også sine "stillinger" men tatt utgangspunkt i penetrering her. 

Kvinne 29 

Anonymkode: 31aca...1eb

• Liker 2
Skrevet

Det varierer, alt etter humør og dagsform.

Skrevet

Mann 36

Jeg liker å bli ridd, visst ho kan det vel å merke. Ellers liker jeg å ta ho bakfra mens jeg putter en tommel inn i ....😆

Gjest Athleisure
Skrevet

Favoritt er å ri. Misjonær med beina over skuldrene er også bra.

AnonymBruker
Skrevet

Misjonær - fordi det er aller enklest å komme da og fordi det er deilig å se ham Og kysse ham. 

Å ri - også deilig og enkelt å komme.

Overrasket over at så mange synes doggy. Synes det er litt turn on å bli tatt bakfra men det gir ikke meg så mye ift orgasmer. Kommer aldri bakfra. 

Dame 39 

Anonymkode: a3389...ccf

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Liker best misjonær for jeg syns det er deilig å ha han over meg, kunne kysse og det er bare generelt deilig. 

Liker også bakfra, liggende på siden. 

Å ri, sittende. Syns det kan bli keitete i sengen.

Doggy, fordi han treffer godt, men jeg syns det kan bli kjedelig i lengden, da jeg ikke ser han.   

Anonymkode: f2007...2be

Gjest Nordavind
Skrevet

Mann, 38. Sover definitivt best på ryggen. På siden kan også gå av og til. På magen funker rett og slett ikke, får vondt i korsryggen av det.

Skrevet

Mann 22

69 eller misjonæren

Skrevet
På 1.5.2017 den 23.09, AnonymBruker skrev:

1) Skje der han bruker den ene armen til å legge rundt meg å veksle mellom å stimulere klitten og puppene mine og choke meg lett. Skje treffer g punktet mitt best og jeg er mye strammere i den posisjonen så penis oppleves større og mer friskjon enn f eks misjonær og doggy. 

2) meg liggende på sengekanten med bena opp og han stående på gulvet å knulle meg, og legge en hånd (hans eller min) på klitten min. Deilig utsikt og deilig vinkel penis treffer.

3) jeg rir, men gnukker istedet for bare rett opp og ned. Dette vet jeg ikke gir så veldig mye for mannen men kan sende meg rett til himmels, får gåsehud med en gang av gnukking for penis treffer da alle deilige punkter i vagina og klitoris blir automatisk stiumlert av V området hans. 

4) fjerdeplassen deles likt mellom misjonær og liggende eller evn stående doggy. Misjonær fordi det er intimt og turnon da man kan kysse mye! Og se hverandre i øynene. Liggende doggy fordi det er deilig, stående doggy fordi det er naughty men krever at han tar den dominante rollen og lirker hånda si rundt meg og stimulerer klitt på en måte som at han "bærer"meg, manndig og hot. 

Ja og slikking og fingring kan være enda hottere enn penetrering,og har også sine "stillinger" men tatt utgangspunkt i penetrering her. 

Kvinne 29 

Anonymkode: 31aca...1eb

Enig med punkt 1 her. Altfor deilig. Ellers er 69 og meg med beina rett opp mens han sitter på knærne og holder i beina mine fantastisk. Legg på bondage, mulig blindfold og gag og vi snakker. Flere elementer av bdsm.

Misjonæren er også favoritten for rolig lidenskapelige sex.

AnonymBruker
Skrevet

Sove på rygg, og våkne av at hun suger meg :)

M36

Anonymkode: 82327...a3f

Gjest Axl Rose
Skrevet

Mann 27 

Cowgirl og misjonær

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...