AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Hva synes dere er passelig 17.Mai klær og hva synes dere ikke er passer å bruke på 17. Mai ? Anonymkode: 83fb0...dae
SweetM Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 Det kommer an på hva man skal gjøre. For min del blir antrekket enten arbeidsklær eller turklær. Enten skal jeg jobbe, eller så blir det lang fjelltur med bikkja.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 17. mai er en festdag, da er det penklær som er passende. Anonymkode: 1e474...e6c
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 Det aller meste er OK å gå med på 17. mai etter min mening. Noe av det verste jeg vet er mennesker som legger føringer for hva andre skal ha på seg, eller i det hele tatt hvordan andre velger å feire dagen. Anonymkode: c727b...a3c 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #5 Skrevet 1. mai 2017 Rumpekort skjørt/kjole, magetopp og hullete jeans er upassende (selv om jeg aldri ser så mye av dette som på 17. mai. Hvorfor får noen seg til å syns at dette er passende antrekk akkurat denne dagen????). Ellers så er det meste greit, så lenge man har prøvd å pynte seg litt hvertfall. Anonymkode: 6859b...9fe
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #6 Skrevet 1. mai 2017 Tenker at om man skal til byen så bør man se sånn noen lunde velstelt ut. Ikke dagen for yogapants og hettegenser Men ville ikke akkurat brydd meg noe særlig om folk gikk i det heller når jeg tenker meg om. Anonymkode: 0c292...290
Timsy Skrevet 1. mai 2017 #7 Skrevet 1. mai 2017 Personlig er det ikke noe annet enn bunaden som gjelder denne dagen. Hadde jeg ikke hatt den ville jeg tatt på meg et annet festantrekk. 2
vscare Skrevet 1. mai 2017 #8 Skrevet 1. mai 2017 Skal man delta i festlighetene synes jeg det er mye rart som kan være fint! Dress, kort kjole (ikke kort-kort, men ca. knelengde), lang kjole, skjørt og bluse, osv. Det meste som kan kategoriseres som pentøy egentlig Ting jeg ikke synes passer (utenom det åpenbare, som joggebukse) inkluderer lårkorte skjørt og kjoler, slitte jeans, lange kjoler i mørke farger (beklager, det er pent, men synes det blir altfor tungt og dramatisk for 17. mai), og dress hvor alt, inkludert skjorte og slips, er kullsvart.
Gjest Regn Skrevet 1. mai 2017 #9 Skrevet 1. mai 2017 Du kler deg til fest slik at du passer til fest.,
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #10 Skrevet 1. mai 2017 Av en eller annen grunn synes jeg "billige" kjoler blir ekstra billige på 17. mai. Mens tekkelige sommerkjoler er helt nydelig. Samme kleskode som sommerbryllup, egentlig. Synes ikke kjoler som er lårkorte, dypt utringet eller i stretchstoff er så veldig fint på en såpass høytidelig dag. Anonymkode: 63a0a...0ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå