AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Har spist mye usunt i helgen. Har i lang tid ligget litt for lavt på kcal. Så på torsdag sprakk jeg skikkelig, og det har fortsatt til idag. Sammenlagt har jeg spist 8900 kcal i usunn mat, sjokolade, smågodt, kjeks. Er ikke ute etter å bli dømt for det, føler meg ikle nok, men hvor mye risikerer jeg å legge på meg i fett her? Og vil det bli synlig vektøkning? Har vært så flink lenge, men ser nå at jeg har ligget litt for lavt i underskudd, derfor jeg gikk på denne smellen. Tilbake til sunne vaner igjen i morgen, dette blir en liten lærepenge. Anonymkode: 7d1bc...e9b
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har spist mye usunt i helgen. Har i lang tid ligget litt for lavt på kcal. Så på torsdag sprakk jeg skikkelig, og det har fortsatt til idag. Sammenlagt har jeg spist 8900 kcal i usunn mat, sjokolade, smågodt, kjeks. Er ikke ute etter å bli dømt for det, føler meg ikle nok, men hvor mye risikerer jeg å legge på meg i fett her? Og vil det bli synlig vektøkning? Har vært så flink lenge, men ser nå at jeg har ligget litt for lavt i underskudd, derfor jeg gikk på denne smellen. Tilbake til sunne vaner igjen i morgen, dette blir en liten lærepenge. Anonymkode: 7d1bc...e9b Eh... på fem dager sammenlagt så har du spist 8900 kcal? Dette er vel 1600 kcal hver dag? Det er et helt normalt inntak for en voksen, stillesittende person.... Anonymkode: 51a94...c17 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 Torsdag - mandag, altså 4 dager med totalt 8900 kcal?? Det er 2225 daglig. Det går bra. Ingen fare for å legge på seg noe synlig... Kom deg tilbake til dine gode rutiner. Gjerne gjør noen endringer slik at du slipper slike sprekker i framtiden. Anonymkode: bef97...179 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Torsdag - mandag, altså 4 dager med totalt 8900 kcal?? Det er 2225 daglig. Det går bra. Ingen fare for å legge på seg noe synlig... Kom deg tilbake til dine gode rutiner. Gjerne gjør noen endringer slik at du slipper slike sprekker i framtiden. Anonymkode: bef97...179 Tors fre lør søn man. Fem dager... Anonymkode: 51a94...c17 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #5 Skrevet 1. mai 2017 øh, som de andre sier er ikke dette uttalt mye. Som bulimiker kan jeg spise opp mot 25 000 på én dag. DA snakker vi. Anonymkode: f9384...96f 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #6 Skrevet 1. mai 2017 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Eh... på fem dager sammenlagt så har du spist 8900 kcal? Dette er vel 1600 kcal hver dag? Det er et helt normalt inntak for en voksen, stillesittende person.... Anonymkode: 51a94...c17 Nei 8900 kcal utenom vanlig mat. Altså bare i usunn koselig som sjokolade, chips, kjeks. 8900 kcal i overspising. Anonymkode: 7d1bc...e9b
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #7 Skrevet 1. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei 8900 kcal utenom vanlig mat. Altså bare i usunn koselig som sjokolade, chips, kjeks. 8900 kcal i overspising. Anonymkode: 7d1bc...e9b At du har giddet å sitte og regne. Bare start på nytt i morgen 😊😊 Anonymkode: 51a94...c17 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #8 Skrevet 1. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei 8900 kcal utenom vanlig mat. Altså bare i usunn koselig som sjokolade, chips, kjeks. 8900 kcal i overspising. Anonymkode: 7d1bc...e9b Torsdag litt smågodt fredag en pakke ritz kjeks og 2 glass vin lørdag: 1 hel boks med dream yoghurtis vanilje, pluss sjokoladesaus , 1 pose nonstop søndag: en 300gr pose med sjokolade idag: 200 gr mariekjeks, en Centerrull og ca 300 gr smågodt. itilegg har jeg spist vanlig mat. Grunnen til at det ble så mye usunt er det strenge kostholdet jeg har hatt, men er bare redd jeg legger på meg fryktelig mye nå. Er så kjedelig når jeg har vært så flink lenge. Anonymkode: 7d1bc...e9b
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #9 Skrevet 1. mai 2017 Fettmengde vet jeg ikke, jeg ville heller tenkt på hvordan dette øker risikoen for Diabetes, (og tannråte). Om du føler du har problemer med å la være å spise søtt, og plutselig fråtser i snop, kjeks, chips og brus, så vil jeg anbefale å alltid ha mørk sjokolade i hjemmet, en skål med oppskåret/vasket frukt i kjøleskapet samt flaske vann. Om man spiser mye søtt og slutter, cold turkey, er det veldig lett å ha slike perioder som du beskriver i HI. Anonymkode: c0031...1c5
Leo Skrevet 1. mai 2017 #10 Skrevet 1. mai 2017 Det utgjør maksimalt ca. en kilo. Ikke akkurat verdens undergang! 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #11 Skrevet 1. mai 2017 1 kg fett er vel ca 7000 kcal Anonymkode: 567a4...c45
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #12 Skrevet 1. mai 2017 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Torsdag litt smågodt fredag en pakke ritz kjeks og 2 glass vin lørdag: 1 hel boks med dream yoghurtis vanilje, pluss sjokoladesaus , 1 pose nonstop søndag: en 300gr pose med sjokolade idag: 200 gr mariekjeks, en Centerrull og ca 300 gr smågodt. itilegg har jeg spist vanlig mat. Grunnen til at det ble så mye usunt er det strenge kostholdet jeg har hatt, men er bare redd jeg legger på meg fryktelig mye nå. Er så kjedelig når jeg har vært så flink lenge. Anonymkode: 7d1bc...e9b Kanskje du burde vurdere å ikke ha et så strengt kosthold hvis du sprekker sånn. Du legger nok på deg, men det er vel snakk om 1 kg eller noe. Anonymkode: f26b7...b7a 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #13 Skrevet 1. mai 2017 Forstår på innlegget ditt,TS, at du ikke er ute etter tips eller moralske skjenneprekener her. Likevel er det mange som ikke klarer dy seg... Tild det du lurer på: 7000 kcal i overskudd resulterer i omtrent en kilo ekstra fett på kroppen. Dette varierer litt, men altså kan du regne med å ha lagt på deg rundt det. Med andre ord: Vektoppgangen er kun synlig for deg selv, etter at vannet kroppen din muligens har samlet opp i løpet av helgen, går vekk igjen. Anonymkode: 14835...877
Pringle Skrevet 2. mai 2017 #14 Skrevet 2. mai 2017 Det er jo ikke sunne vaner hvis det får deg til å sprekke. 8900 kalorier i overskudd er litt over en kilo kroppsfett. Om det vil synes eller ikke aner jeg ikke. Ingen dømmer deg. Ingen bryr seg om du er "flink" med maten eller ikke. Du vet best hva du trives med og kan leve med. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå