Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Har lenge vurdert å bleke tennene, men svært usikker på om jeg skal støpe egne skinner hos tannlegen og kjøre på med hjemmebleking via de (det er et mye sterkere blekemiddel enn det som selges ellers) eller om jeg bare skal prøve meg på en startpakke som man kan kjøpe på apotek eller andre helsekostbutikker med egen skinne og blekemiddel for 500 kr? Tilbudet hos tannlegen havner på ca 3000 kr for skinnene, blekemiddelet er jeg svært usikker på.

Noen som har erfaringer med hjemmebleking :laugh:?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De som er lov å selge her er ikke sterke nok, du må bestille en utenlandsk eller kjøpe med deg på ferie. Lovlig overalt unntatt skandinaiva. Tannlege tar ca

3000%

avanse. Hvis jeg husker økonomikurs i prosentregning fra 20 år siden.

Skrevet

Jeg har brukt crestwhite, funker det. Tar litt av misfargingen fra snus og kaffe på emaljen.  Nå er ikke dentinet mitt hvitt så jeg kan aldri få helt hvite tenner.  Har du komplekser for gult dentin er 3000 bortkastet hos tannlege. 

Skrevet
3 minutter siden, LISJ skrev:

De som er lov å selge her er ikke sterke nok, du må bestille en utenlandsk eller kjøpe med deg på ferie. Lovlig overalt unntatt skandinaiva. Tannlege tar ca

3000%

avanse. Hvis jeg husker økonomikurs i prosentregning fra 20 år siden.

De selger ikke blekingstrips i England heller, rart de ikke gjør det hvis det er lovlig. 

Skrevet

Det trodde jeg at de gjorde!!

Skrevet
22 minutter siden, Mystix skrev:

Jeg har brukt crestwhite, funker det. Tar litt av misfargingen fra snus og kaffe på emaljen.  Nå er ikke dentinet mitt hvitt så jeg kan aldri få helt hvite tenner.  Har du komplekser for gult dentin er 3000 bortkastet hos tannlege. 

Ja det er viktig med hvilken dentin!!! Men kosthold kan påvirke litt!

Skrevet
3 minutter siden, LISJ skrev:

Ja det er viktig med hvilken dentin!!! Men kosthold kan påvirke litt!

Dentin er substansen bak emaljen, det skinner igjennom emaljen. 

Skrevet
På 1.5.2017 den 23.29, Mystix skrev:

Jeg har egentlig ikke så veldig gule tenner, men disse hjørnetennene mine oppe har alltid vært litt ekstra gule. Innbiller meg at det kommet fra tiden med regulering, jeg har ihvertfall hatt det i flere år 😊 også kunne jeg vel egentlig tenke meg litt hvitere tenner 😉🙊

Skrevet
1 time siden, Silje92 skrev:

Jeg har egentlig ikke så veldig gule tenner, men disse hjørnetennene mine oppe har alltid vært litt ekstra gule. Innbiller meg at det kommet fra tiden med regulering, jeg har ihvertfall hatt det i flere år 😊 også kunne jeg vel egentlig tenke meg litt hvitere tenner 😉🙊

Tannlegen fortalte meg at hjørnetennene er naturlig gulere enn resten av tennene. 

Skrevet
5 minutter siden, Mystix skrev:

Tannlegen fortalte meg at hjørnetennene er naturlig gulere enn resten av tennene. 

Interessant :P Sa han hvorfor det var sånn?

Skrevet
7 minutter siden, Silje92 skrev:

Interessant :P Sa han hvorfor det var sånn?

Nei, det sa han ikke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...