AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Jeg lurer på en ting: Jeg har sensitiv hud, som er dehydrert. Jeg investerer derfor i skikkelige hudpleieprodukter, så jeg skal kunne se så bra ut som mulig uten hudsminke. MEN, jeg har blitt anbefalt å bruke alt fra en serie. Ikke gå på tvers av serier, som for eksempel å ha rens i en serie, dagkrem i en serie og serum i en annen serie. Er det bare noe hudpleierne sier, eller er det faktisk sant? Skjønner ikke hvorfor det skal gjøre at huden reagerer, om produktene gjør det de skal.. Huden min vet jo ikke om produktene heter Matis eller Dermalogica? Anonymkode: 21a88...3ca
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 La oss si det sånn: En som jobbet i Bare escentuals butikk sa at jeg burde bruke samme merke på alt da jeg kjøpte en fuktighetskrem der. Lurer på hvorfor en selger som tjener på at jeg kjøper i den butikken kommer med et slikt utsagn Anonymkode: 7b5ca...adc
kosepuus Skrevet 8. mai 2017 #3 Skrevet 8. mai 2017 (endret) Det kommer faktisk litt an på hvilken produktserie det er snakk om, men som regel har det lite å si så lenge produktene er tilpasset din hudtype. Enkelte serier har nemlig et "system" som gjør at alle produktene i serien virker på huden sammen for å gi effekt. Endret 8. mai 2017 av kosepuus
fresia Skrevet 8. mai 2017 #4 Skrevet 8. mai 2017 (endret) jeg bruker rens fra emerginC, toner fra Matis og dagkrem fra Decleor jeg har tørr hud med litt urenheter og da det er svært få serier for både tørr og uren hud mikser jeg litt etter hvilke behov jeg har. har behov for rens og toner som er fin mot urenheter, men en dagkrem som gir masse fukt. Endret 8. mai 2017 av fresia
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #5 Skrevet 8. mai 2017 7 timer siden, fresia skrev: jeg bruker rens fra emerginC, toner fra Matis og dagkrem fra Decleor jeg har tørr hud med litt urenheter og da det er svært få serier for både tørr og uren hud mikser jeg litt etter hvilke behov jeg har. har behov for rens og toner som er fin mot urenheter, men en dagkrem som gir masse fukt. Har samme type hud som deg. Hvilken spesifikke produkter bruker du fra disse merkene? Anonymkode: ea099...f17
Gjest Athleisure Skrevet 8. mai 2017 #6 Skrevet 8. mai 2017 Det går helt fint å bruke produkter fra forskjellige merker. Jeg gjør det selv. Bruker selv koreanske hudpleieprodukter, og så og si alle som bruker koreansk bruker produkter fra forskjellige merker . Har selv tenkt tanken på at produktene må være fra samme serie, men det er en tvangstanke jeg har
fresia Skrevet 9. mai 2017 #7 Skrevet 9. mai 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Har samme type hud som deg. Hvilken spesifikke produkter bruker du fra disse merkene? Anonymkode: ea099...f17 emerginC deglazing cleanser, matis reponse purete pure lotion face toner og decleor hydra floral rich cream rensen fra emerginC er veldig god! jeg pleier å fukte ansiktet, massere inn rensen og la den være på huden i flere minutter før jeg skyller (sånn at den trekker godt inn). toneren påfører jeg med pads på urenhetene eller så går det an å spraye den i hele ansiktet. dagkremen er den eneste kremen jeg har prøvd som gir huden min nok fuktighet som varer utover dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå