Stjerna3 Skrevet 1. mai 2017 #1 Del Skrevet 1. mai 2017 Jeg har alltid hatt uregelmessige sykluser. I dag er jeg på dag 41. Jeg har hatt brun utflod i over 2 uker nå! Noe som aldri har skjedd meg før! Tok en g test i dag og den var helt blendahvit. Og EL tester funker ikke på meg, for de blir kjempe sterke uansett når i syklusen jeg tar dem.. men noen her som vet hva den brune utfloden kan være?? Og noen som vet hvordan det funker med EL når syklusene er så lange? Jeg er 23 år og har en sønn på 2,5 år. Når vi prøvde på han brukte vi 2 år før jeg ble gravid.. pga det så bestemte vi oss for å bare begynne å prøve igjen med en gang med nr 2.. har vært gravid nå 2 ganger på 2,5 år.. å nå begynner jeg å bli lei😯😞😞 tips og erfaringer tas imot med stor takk!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miore Skrevet 1. mai 2017 #2 Del Skrevet 1. mai 2017 Med lange sykluser og EL-tester som alltid er positive synes jeg det høres ut som om du har PCO(S). Et av problemene med PCOS og graviditet er lange og uforutsigbare sykluser der man ikke nødvendigvis har EL hver gang. Er du overvektig? Har du uønsket/mye hårvekst? Ikke alle med PCOS har dette, men om du har det i tillegg er det veldig sannsynlig at det er der problemet ligger. Jeg ville fått meg en henvisning til gynekolog, som kan undersøke deg og hjelpe deg med veien videre. For mange med PCOS kan det være en stor utfordring å få barn, mens for andre går det veldig greit. Siden du har et barn allerede har du heldigvis "bevist" at du er blant dem som kan få det til Det finnes alternativer for å lure fram EL på "normal" tid (letrozol / femar), og hvis ikke det heller skulle virke vil sannsynligvis IVF fungere veldig bra. Er du overvektig kan vektnedgang hjelpe en del. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stjerna3 Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 1. mai 2017 8 minutter siden, miore skrev: Med lange sykluser og EL-tester som alltid er positive synes jeg det høres ut som om du har PCO(S). Et av problemene med PCOS og graviditet er lange og uforutsigbare sykluser der man ikke nødvendigvis har EL hver gang. Er du overvektig? Har du uønsket/mye hårvekst? Ikke alle med PCOS har dette, men om du har det i tillegg er det veldig sannsynlig at det er der problemet ligger. Jeg ville fått meg en henvisning til gynekolog, som kan undersøke deg og hjelpe deg med veien videre. For mange med PCOS kan det være en stor utfordring å få barn, mens for andre går det veldig greit. Siden du har et barn allerede har du heldigvis "bevist" at du er blant dem som kan få det til Det finnes alternativer for å lure fram EL på "normal" tid (letrozol / femar), og hvis ikke det heller skulle virke vil sannsynligvis IVF fungere veldig bra. Er du overvektig kan vektnedgang hjelpe en del. Jeg har hatt pcos i nesten 4 år men ble friskmeldt for nesten et år siden! Jeg er ikke overvektig : 175 cm og 60 kg. Er jevnlig innom gyn for undersøkelse. Han mente at jeg fint kan bli gravid av meg selv. Men det gjør jeg tydeligvis ikke nå.. Tusen takk for god informasjon! Skal Google letrozol og femar og lese litt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå