Gå til innhold

Flere her inne som er skikkelig kleine? (:)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så klein i sosiale sammenkomster, skulle tro jeg hadde hatt litt mer sosiale antenner, men neeei. Det verste er vel når jeg først har vært klein så tenker jeg på det i en evighet etterpå. Krysser fingrene for at folka jeg snakka med igår var for fulle til å huske hvor klein jeg var:fnise:

Anonymkode: 2552c...6f1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er så klein i sosiale sammenkomster, skulle tro jeg hadde hatt litt mer sosiale antenner, men neeei. Det verste er vel når jeg først har vært klein så tenker jeg på det i en evighet etterpå. Krysser fingrene for at folka jeg snakka med igår var for fulle til å huske hvor klein jeg var:fnise:

Jeg er lik. Har sluttet å drikke fordi fulleangsten blir for gal. Men jeg er dessverre like klein i edru tilstand.

Anonymkode: e1eae...326

AnonymBruker
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er lik. Har sluttet å drikke fordi fulleangsten blir for gal. Men jeg er dessverre like klein i edru tilstand.

Anonymkode: e1eae...326

Åh jeg tenker liksom at det er greit å være klein og crazy når man drikker, for da har man alkoholen å skylde på. Jeg drikker (dessverre???) ikke alkohol, så jeg kan ikke skylde på alkoholen heheh

AnonymBruker
Skrevet

Forklar hvordan. Uten å overbruke ordet klein, er så kleint det ordet 😉😂

Anonymkode: 96cb7...3dc

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forklar hvordan. Uten å overbruke ordet klein, er så kleint det ordet 😉😂

Forklare hvordan jeg er klein? 

Haha jeg blir så nervøs at jeg sier dumme ting, ting som en på min alder blir sett på som barnslig... Også snakker jeg så fort at jeg ikke klarer å forklare ting ordentlig, så folk ikke skjønner hva jeg mener...

AnonymBruker
Skrevet

Ja, dessverre. Det ser ut til at jeg mangler et eller annet kontrollsystem mellom hjerne og munn, det kommer de utroligste ting ut av den munnen til tider. Og det er ganske rart, for jeg er jo egentlig veldig smart 😝

Derfor unngår jeg fag som har muntlig eksamen, skriftlig fungerer så ufattelig mye bedre!

og sånn ellers er ikke mine sosiale ferdigheter det helt store. Jeg er visst merkelig.

Anonymkode: 4c433...ee9

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forklare hvordan jeg er klein? 

Haha jeg blir så nervøs at jeg sier dumme ting, ting som en på min alder blir sett på som barnslig... Også snakker jeg så fort at jeg ikke klarer å forklare ting ordentlig, så folk ikke skjønner hva jeg mener...

Kjenner meg såå igjen! Sier ufattelig mange teite ting, som ender med at folk til slutt ignorerer meg. I tillegg snakker jeg også altfor fort og kan av og til også stamme. Litt av et catch🙊

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er skikkelig keitete når jeg er nervøs eller usikker i situasjonen. Dette er i helt hverdagslige sammenhenger. Jeg overanalyserer det også i ettertid og ønsker å synke ned i jorden, og verre er det med at jeg ikke kan overbevise meg selv om at de andre har glemt det på grunn av alkohol. 

Sukk. 

Anonymkode: 41b73...af6

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har feber og dobbeltsidig lungebetennelse :P 

Anonymkode: 6f159...ff2

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...