Gå til innhold

McDonalds nye veggisburger

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har prøvd den? Hvor mye kostet den? Var den god?

Anonymkode: 6c987...997

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke prøvd den. Vet du hva den koster? Jeg er alltid skeptisk til ekstrem billig mat. Mcdonalds er vel ikke kjent for å verdsette dyrevelferd

Anonymkode: 5121a...758

• Liker 1
Skrevet

Nå er ikke jeg gresseter, men har lyst til å prøve den en dag, ikke noe i veien for å ha en og annen kjøttfri dag i uka :)

Skrevet
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke prøvd den. Vet du hva den koster? Jeg er alltid skeptisk til ekstrem billig mat. Mcdonalds er vel ikke kjent for å verdsette dyrevelferd

Nettopp derfor er det viktig å spise veggisburgeren deres. Så den blir i sortementet og så folk som bryr seg om dyrevelferd kan kjøpe et godt produkt der.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Vil ikke prøve den pga den antyder at den er spicy i navnet. Jeg tåler ikke sterkt krydret mat, men de må vel ha masse krydder for å kamuflere den kunstige smaken.

Anonymkode: 74970...01b

Skrevet

Har ikke smakt den enda, men skal teste så snart jeg er i nærheten av en McD. 

Prisen varierer da kjeden er franchise, men rundt 39/60 for bare burgeren ser det ut til. Jeg ser den får som regel 3/4+ i karakter av vegetarianere/veganere på face. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Da jeg spiste burgere var det alltid de store mengdene ketchup, sennep og dressing som smakte best. Man trenger strengt tatt ikke en veldig god burger om den kommer med godt tilbehør

Men om mcd er elendig på dyrevelferd ellers, så ser jeg på det som negativt å støtte bransjen deres. 

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da jeg spiste burgere var det alltid de store mengdene ketchup, sennep og dressing som smakte best. Man trenger strengt tatt ikke en veldig god burger om den kommer med godt tilbehør

Men om mcd er elendig på dyrevelferd ellers, så ser jeg på det som negativt å støtte bransjen deres. 

De er nok ikke verre enn prior, gilde osv.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 timer siden, Hanako skrev:

Nå er ikke jeg gresseter, men har lyst til å prøve den en dag, ikke noe i veien for å ha en og annen kjøttfri dag i uka :)

Og hvem mener du er gressetere?Er selv veganer,men spiser heller ikke gress

Anonymkode: 64f48...e36

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvem mener du er gressetere?Er selv veganer,men spiser heller ikke gress

Anonymkode: 64f48...e36

Det er bra, tror ikke det er spesielt sunt :)

• Liker 1
Skrevet

Blir ikke veggisburgerne stekt på samme ovner som kjøttburgerne? For min del blir det meningsløst da jeg ikke takler tanken på kjøtt-smak i munn. 

Skrevet
36 minutter siden, bobleplast_ skrev:

Blir ikke veggisburgerne stekt på samme ovner som kjøttburgerne? For min del blir det meningsløst da jeg ikke takler tanken på kjøtt-smak i munn. 

Veggisburgeren blir fritert i en helt egen frityr, så ikke vær redd for kjøttsmak.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
På 1.5.2017 den 16.44, AnonymBruker skrev:

De selger norturakjøtt. 

Anonymkode: a4f78...d65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...