Jacklost Skrevet 6. mai 2017 #41 Skrevet 6. mai 2017 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Når skjedde det? Anonymkode: bbb5c...d1f Husker ikke helt, sikkert i 2009 eller noe. Astrid Anker-Hansen døde ikke av alderdom, for å si det slik, vel i alle fall ikke direkte.
K.B.E Skrevet 8. mai 2017 #42 Skrevet 8. mai 2017 På 3. mai 2017 den 15.11, Lerke987 skrev: Har holdt meg unna mange ekle filmer. Men den verste scenen jeg har sett, var i Fluenes Konge, da ungene hev en stor stein på en annen unge. Den filmen plaget meg i mange år i etterkant. Ja, den er fæl! Den verste jeg har sett må være i filmen Misery hvor Annie tar en planke mellom føttene til Paul og denger løs med en slegge. Kort, men brutalt. Og amputeringsscenen i 127 timer.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2017 #43 Skrevet 8. mai 2017 Fødselscenen i begynnelsen av the hills have eyes 2. De ekle lydene og hun dama som er bundet fast med de lange tåneglene gjorde meg uvel i mange dager etterpå. Hostel 1 og 2 med all torturen de innebærer er bare kvalmt. Jo, og så the human centipede da. Angrer på at jeg så den filmen. Synes også Seven er ganske ille, når man ser at han ene mannen har knullet en dame med en strapon som egentlig bare er en stor kniv. Man ser jo ikke selve handlingen, men bildet av den ekle straponen var nok til å få fantasien i gang. Samme film er så klekslig med han narkomane som har ligget fastbundt i senga et helt år. Han hadde bitt av seg tunga og var helt grønnsak da politiet fant han. Jeg har med vilje latt vær å se a serbian film og canibal holocaust, har hørt nok Anonymkode: 77b59...589
frk91 Skrevet 8. mai 2017 #44 Skrevet 8. mai 2017 I Oz når en av fangene blir voldtatt med en spiseskje. Man kan virkelig se hvor jævlig vondt han har det. Mye i den serien som var ganske fælt å se på egentlig.. Husker ikke helt hva filmen het, tror den het Aurore. Har bare sett klipp av den, klarte ikke å se hele. Men det er i allefall en liten jente som blir mishandlet, blandt annet av en planke med store spiker på. Skikkelig ille
Djungelvrål Skrevet 8. mai 2017 #45 Skrevet 8. mai 2017 Husker en film også som var basert på en sann historie fra USA hvor en familie adopterer/passer en jente som de til slutt stenger nede i kjelleren. her blir hun sultet, slått, voldtatt av ungene i nabolaget. Var på 60-70 tallet det skjedde.
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2017 #46 Skrevet 10. mai 2017 'Beast of no nation' var så jævlig av jeg måtte forlate rommet ved enkelte scener. Husker også godt en scene fra filmen 2:37 som jeg så da jeg var ung - en selvmordsscene der som gav varig inntrykk (kjenner jeg blir uvel av å tenke på det). Ellers syntes jeg torturscenene i Game of Thrones også kan være rimelig drøye. Kanskje ikke så ille nå, men jeg husker en gang da jeg var liten og våknet på kvelden. Tuslet inn i stua der mamma og pappa så på Den siste mohikaner, tilfeldigvis akkurat i den scenen der han engelskmannen ble brent på bålet. Ikke akkurat barne-tv Anonymkode: 1bc72...47c
Perle Skrevet 11. mai 2017 #47 Skrevet 11. mai 2017 "Knock knock" med Keanu Reeves. Helt hinsides elendig!! Værte var st fyen selv stod for regien. Uff, her sank han lavt. http://www.imdb.com/title/tt3605418/
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #48 Skrevet 11. mai 2017 5 timer siden, Perle skrev: "Knock knock" med Keanu Reeves. Helt hinsides elendig!! Værte var st fyen selv stod for regien. Uff, her sank han lavt. http://www.imdb.com/title/tt3605418/ Skrevet og regissert av Eli Roth. Anonymkode: 897db...f5a
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2017 #49 Skrevet 11. mai 2017 Kvinner utenfor kjøkkenet. Anonymkode: 9eb6c...6c0
mjauritz Skrevet 11. mai 2017 #50 Skrevet 11. mai 2017 Husker fremdeles den scenen fra Lille Frøken Norge når hun 10 åring får fettsuging mens mora sitter å leser bok for henne. Ble helt forstyrret av det, selv om den kanskje ikke er sånn ekkel drøy. Var kanskje veldig ung også, men fremdeles veldig forstyrrende at denne scenen er i en barne-skrekk. Ellers i Human Centipede når de ligger låst til sengen og får vite hva som skal skje med dem. Den redselen er så ekkel å se. Hele Hostel 1
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2017 #51 Skrevet 12. mai 2017 Jeg må være rar. Synes The human centipede var så latterlig dårlig at det ble komisk. Anonymkode: 9dd21...5c0
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #52 Skrevet 13. mai 2017 Jeg tåler ganske mye, men trykket på mobilen under selvmordsscenen i 13 reasons why. Så også vekk flere ganger under "90 timer" eller hva den filmen med Aksel Hennie het. Anonymkode: dec8a...087
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #53 Skrevet 13. mai 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tåler ganske mye, men trykket på mobilen under selvmordsscenen i 13 reasons why. Så også vekk flere ganger under "90 timer" eller hva den filmen med Aksel Hennie het. Anonymkode: dec8a...087 "90 minutter" var det. Anonymkode: dec8a...087
Djungelvrål Skrevet 13. mai 2017 #54 Skrevet 13. mai 2017 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tåler ganske mye, men trykket på mobilen under selvmordsscenen i 13 reasons why. Så også vekk flere ganger under "90 timer" eller hva den filmen med Aksel Hennie het. Anonymkode: dec8a...087 Bare jeg tenker på voldtekt og voldsscenene i 90 minutter får jeg vondt i magen!
AnonymBruker Skrevet 13. mai 2017 #55 Skrevet 13. mai 2017 Jeg må være kjedelig her og si brannslukningsapparatet i Irreversible. Anonymkode: 897db...f5a 1
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2017 #56 Skrevet 19. mai 2017 Dokumentarfilmen The Cove! Må være den aller verste filmen jeg noensinne har sett. Men slike ting er jo selvfølgelig veldig viktig å få frem da, selv om det kanskje ikke er særlig bra for blodtrykket, til de som ser på... Anonymkode: ffa99...caa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå