Ti.09 Skrevet 3. mai 2017 #21 Skrevet 3. mai 2017 A Serbian Film med scenen som inneholdt voldtekt av en nyfødt baby som en skrev lengre oppe her. Helt forferdelig! Det var også en annen scene i den filmen som var fæl... Ble også kvalm av enkelte scener i The Human Centipede 1 og 2. Noen scener i Cannibal Holocaust er også noe av det verste jeg har sett.
Lerke987 Skrevet 3. mai 2017 #22 Skrevet 3. mai 2017 Har holdt meg unna mange ekle filmer. Men den verste scenen jeg har sett, var i Fluenes Konge, da ungene hev en stor stein på en annen unge. Den filmen plaget meg i mange år i etterkant. 2
Gjest Winza Skrevet 3. mai 2017 #23 Skrevet 3. mai 2017 2 minutter siden, Lerke987 skrev: Har holdt meg unna mange ekle filmer. Men den verste scenen jeg har sett, var i Fluenes Konge, da ungene hev en stor stein på en annen unge. Den filmen plaget meg i mange år i etterkant. Uff ja, stakkars guttungen Hele filmen var forstyrrendes 😬
Sparks Skrevet 3. mai 2017 #24 Skrevet 3. mai 2017 Verste jeg har sett er vel de to, ganske lange og visuelle voldetksscenene fra I Spit On Your Grave (den fra 2013). Hele filmen er ganske grusom Også en scene mot slutten av Requiem for a Dream hvor en av hovedpersonene stimulerer sex foran en gjeng menn for penger, synes den er veldig trist 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #25 Skrevet 3. mai 2017 Hvorfor ser dere slike filmer? Anonymkode: 959fc...d9a 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #26 Skrevet 3. mai 2017 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor ser dere slike filmer? Anonymkode: 959fc...d9a Det lurte jeg også på Anonymkode: 58ac1...24f
Gjest Tamsi Skrevet 3. mai 2017 #27 Skrevet 3. mai 2017 Jeg tåler mye, men da House opererte sitt eget ben i badekaret ble jeg skikkelig dårlig.
Gjest Winza Skrevet 3. mai 2017 #28 Skrevet 3. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Det lurte jeg også på Anonymkode: 58ac1...24f Man vet jo ikke at scenen skal dukke opp før man ser filmen
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #29 Skrevet 3. mai 2017 Traileren til the human centipede. Var kvalm i mange dager etterpå. Skal ikke se filmen noen gang. Anonymkode: 42c87...860 1
Calypso Skrevet 3. mai 2017 #30 Skrevet 3. mai 2017 Eneste scenen jeg kommer på i farta er en fra Lilja 4-ever hvor hun blir solgt til mange forskjellige menn og vi ser alle disse ekle mennene peise på fra hennes synsvinkel. 7
Kalyna Skrevet 3. mai 2017 #31 Skrevet 3. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Traileren til the human centipede. Var kvalm i mange dager etterpå. Skal ikke se filmen noen gang. Anonymkode: 42c87...860 Jeg har IKKE sett traileren og IKKE sett filmen, men jeg har hørt hva den handler om. Kun den lille beskrivelsen av handlingen gjorde meg kvalm og grøssende i mange mange uker etterpå.. Var en periode jeg ikke fikk sove på grunn av våkne mareritt.. 6 minutter siden, Calypso skrev: Eneste scenen jeg kommer på i farta er en fra Lilja 4-ever hvor hun blir solgt til mange forskjellige menn og vi ser alle disse ekle mennene peise på fra hennes synsvinkel. Den så jeg på skolen husker jeg.. Kommer aldri til å glemme den scenen med alle mennene.
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #32 Skrevet 3. mai 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor langt har du sett i serien? Det er et par andre scener derfra jeg kan nevne i denne tråden, men vil ikke spoile. Anonymkode: 9809b...279 Glemte at denne funksjonen finnes. Spoiler Det er mye å ta av i Sopranos og nettopp det som gjør serien så grusom/bra (som er det samme i dette tilfellet). Scenen (og episoden) hvor Adriana blir drept er ille, men den aller verste må være når Ralphie dreper hun stripperen, Tracee. Kan fortsatt tårer i øynene når jeg hører "living on a thin line", selv om det egentlig ikke er en trist sang. Anonymkode: 9809b...279
Djungelvrål Skrevet 4. mai 2017 #33 Skrevet 4. mai 2017 Kom på en til. De fleste scenene med karakteren som Aksel Henie spiller i filmen 90 minutter. Han mishandler, binder fast og voldtar dama si. Det er noe av det råeste jeg har sett på norsk film! Satt i lenge etterpå.....
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2017 #34 Skrevet 4. mai 2017 21 timer siden, AnonymBruker skrev: Glemte at denne funksjonen finnes. Vis skjult innhold Det er mye å ta av i Sopranos og nettopp det som gjør serien så grusom/bra (som er det samme i dette tilfellet). Scenen (og episoden) hvor Adriana blir drept er ille, men den aller verste må være når Ralphie dreper hun stripperen, Tracee. Kan fortsatt tårer i øynene når jeg hører "living on a thin line", selv om det egentlig ikke er en trist sang. Anonymkode: 9809b...279 Hvor finner du skjul innlegg knappen? Ser den ikke lenger
Gjest Catalina Culès Skrevet 4. mai 2017 #35 Skrevet 4. mai 2017 På 3.5.2017 den 2.23, AnonymBruker skrev: Fortauskanten er verre, syns jeg. Anonymkode: 897db...f5a Den scenen er grusom, må være noe av de verste jeg har sett og når de står i gasskammeret i The Boy in the Striped Pyjamas.
Rosewood Skrevet 4. mai 2017 #36 Skrevet 4. mai 2017 2 minutter siden, Loki Laufeyson skrev: Den scenen er grusom, må være noe av de verste jeg har sett og når de står i gasskammeret i The Boy in the Striped Pyjamas. De to scenene der, inkludert den i Green mile når han idioten "glemmer" fukte svampen er helt forferdelige
Jacklost Skrevet 5. mai 2017 #37 Skrevet 5. mai 2017 Hotel Cæsar. De lite pirrende nakenscenene med Astrid Anker-Hansen og såpehunken Gregorius Bang. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #38 Skrevet 5. mai 2017 Første jeg kommer på er vel scenen hvor Randall voldtar/psykisk nedbryter Jamie i Outlander. Han holder på så lenge og målet hans er at Jamie skal nyte det - noe han "får til". Orker ikke å beskrive mer. Det var drøyt og for mye. Ser ikke på serien mer. Ellers var vel selvmordsscenen i 13 reasons why ganske ille. Den var sånn, man vet hva som kommer, og det er smertefullt å se på. Anonymkode: 85de7...1d8 2
Max B Skrevet 5. mai 2017 #39 Skrevet 5. mai 2017 Buffy, når Xander får øyet sitt stukket ut. Hulker skikkelig og må se vekk hver gang den scenen kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2017 #40 Skrevet 5. mai 2017 59 minutter siden, Jacklost skrev: Hotel Cæsar. De lite pirrende nakenscenene med Astrid Anker-Hansen og såpehunken Gregorius Bang. Når skjedde det? Anonymkode: bbb5c...d1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå