Gjest Flyttebil Skrevet 1. mai 2017 #1 Del Skrevet 1. mai 2017 (endret) Jeg ser på serien Sopranos og i seosong 3 var det en voldtekt. Jeg var overrasket over hvor fæl denne scenen var, da de fleste voldtekter i film er så som så. Jeg bruker som regel ikke se så mye skrekkfilm og den slags, selv om jeg vet man kan skissere det meste ganske grovt Endret 1. mai 2017 av Flyttebil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #2 Del Skrevet 2. mai 2017 Beast of No Nation. Hele filmen var bare grusom! Har brent seg fast i netthinnen Selvmordsscenen i 13 Reasons Why Anonymkode: 9f9bc...a31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #3 Del Skrevet 2. mai 2017 Selvmordsscenen i 13 reasons why. Anonymkode: 5595d...b73 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rake Skrevet 2. mai 2017 #4 Del Skrevet 2. mai 2017 Voldtektscenen fra Kids, og scenen med korset i eksorsisten 🙈 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JackIost Skrevet 2. mai 2017 #5 Del Skrevet 2. mai 2017 På 1.5.2017 den 16.32, Flyttebil skrev: Jeg ser på serien Sopranos og i seosong 3 var det en voldtekt. Jeg var overrasket over hvor fæl denne scenen var, da de fleste voldtekter i film er så som så. Jeg bruker som regel ikke se så mye skrekkfilm og den slags, selv om jeg vet man kan skissere det meste ganske grovt Hvordan var den scenen fæl, utover normalen når voldtekter blir skildret? Hva håper du skjer videre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Selma1984 Skrevet 2. mai 2017 #6 Del Skrevet 2. mai 2017 Scenen fra Kids der alle skatefolka banker opp en fyr, litt på måfå. Så filmen da jeg var ALT for liten, og har ikke sett den siden.. men kommer aldri til å glemme den scenen. En scene fra American History X der nazifolkene raner en butikk og heller masse forskjellig i ansiktet på kassadamen. En scene fra shawshank redemption der en fange blir banket ihjel av en fangevokter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. mai 2017 #7 Del Skrevet 2. mai 2017 A serbian film En mann som voldtar et helt nyfødt spedbarn, man ser at det er en dukke men jævlig likevel. Så bare dette klippet, hadde vont inni meg i flere dager. Irriversible, fransk film, en lang og forferdelig voldtektscene. Last house on the left, grusom voldtekstscene igjen, det verste var at venninna ble drept rett før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. mai 2017 #8 Del Skrevet 2. mai 2017 21 minutter siden, JackIost skrev: Hvordan var den scenen fæl, utover normalen når voldtekter blir skildret? Hva håper du skjer videre? Så nettopp sopranos igjen og kan ikke huske noen voldtekt. Hvem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #9 Del Skrevet 2. mai 2017 Akkurat nå, Mystix skrev: Så nettopp sopranos igjen og kan ikke huske noen voldtekt. Hvem? Psykologen som blir voldtatt av en mann som jobber i en fastfood restaurant (mener jeg å huske). Anonymkode: 29b58...fb2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 2. mai 2017 #10 Del Skrevet 2. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Psykologen som blir voldtatt av en mann som jobber i en fastfood restaurant (mener jeg å huske). Anonymkode: 29b58...fb2 Ja stemmer, ja det er ganske grovt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #11 Del Skrevet 2. mai 2017 På 1.5.2017 den 16.32, Flyttebil skrev: Jeg ser på serien Sopranos og i seosong 3 var det en voldtekt. Jeg var overrasket over hvor fæl denne scenen var, da de fleste voldtekter i film er så som så. Jeg bruker som regel ikke se så mye skrekkfilm og den slags, selv om jeg vet man kan skissere det meste ganske grovt Hvor langt har du sett i serien? Det er et par andre scener derfra jeg kan nevne i denne tråden, men vil ikke spoile. Anonymkode: 9809b...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #12 Del Skrevet 3. mai 2017 2 timer siden, Selma1984 skrev: En scene fra American History X der nazifolkene raner en butikk og heller masse forskjellig i ansiktet på kassadamen. Fortauskanten er verre, syns jeg. Anonymkode: 897db...f5a 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 3. mai 2017 #13 Del Skrevet 3. mai 2017 Den grønne mil. Når han fengsels vokteren liksom glemmer og vete svampen under en henrettelse. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #14 Del Skrevet 3. mai 2017 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Psykologen som blir voldtatt av en mann som jobber i en fastfood restaurant (mener jeg å huske). Anonymkode: 29b58...fb2 Neinei, det er vel psykiateren som blir voldtatt. Eneste psykolog jeg kan huske fra serien er en som AJ måtte gå til på skolen. Anonymkode: c9b7d...a66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #15 Del Skrevet 3. mai 2017 Nå har jeg sikkert sett verre, men det som falt meg inn med en gang var voldtektscenen i Outlander hvor Jamie blir voldtatt av han ene fyren jeg ikke husker navnet på akkurat nå. Scenen i seg selv var ikke så brutal i den forstand at den ikke var full av blod og gørr, men den var så langtrukken og så utrolig ubehagelig å se på at jeg måtte se bort store deler av scenen. Anonymkode: 13e89...c9b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #16 Del Skrevet 3. mai 2017 Når magesåret til lord Grantham sprekker i Downton Abbey, og blodspruten plutselig står ut av munnen hans, og han faller om mens blodet spruter over bordet og folkene rundt.. Vet det finnes mye verre scener i filmer og serier men jeg ble så sjokka over denne scenen for det var så drøyt grafisk og kom så brått på!! Anonymkode: 837ee...085 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FluffyJuggernaut Skrevet 3. mai 2017 #17 Del Skrevet 3. mai 2017 Syns voldtektscener i de fleste filmene og serier er fæle. Jeg sliter også med filmer om krig, slavehandel og lignende. Det er vanskelig å bare tenke at det er film når man vet at det er virkelige mennesker sin skjebne som blir spilt ut på filmen. Kommer dessverre ikke på noen filmer og serier akkurat for øyeblikket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #18 Del Skrevet 3. mai 2017 En scene fra Redd Menig Ryan hvor to menn (tysker og amerikaner) sloss. Tyskeren får til slutt overtaket og får presset kniven sakte i amerikaneren. Jeg vet ikke hvorfor det er så ille, men han trygler den andre om å gi seg. Og jeg tror han til slutt roper på mamma. Jeg ble helt satt ut og jeg aner ikke hvorfor, for jeg har sett mye verre. Sons of Anarchy hvor noen putter datteren til han ene i et hull, heller bensin på henne og tenner på. Mens pappaen må se på. Hun skriker forferdelig og roper på pappa. Jeg takler tydeligvis ikke scener hvor noen dør mens de desperat roper på mamma eller pappa. Anonymkode: 5cd74...e39 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. mai 2017 #19 Del Skrevet 3. mai 2017 Scenen i Rambo 4 hvor alle barna, babyene og de voksne som bor i landsbygda blir slaktet Var virkelig noe jeg kunne vært foruten å ha sett.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MajorasMaske Skrevet 3. mai 2017 #20 Del Skrevet 3. mai 2017 Grøsser hver gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå