AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Vi har bodd i et hus i to år nå, hvor absolutt alt ender opp med å være statisk slik at absolutt alt vi tar i ender opp med å smelle i fingre og gjør ganske vondt av og til, men jeg skjønner ikke hva vi skal gjøre med det! Sofa, kjøkken, stue, hunden, lamper, spikre i lister etc. Kan ikke ta i noe. Klær spraker bare man tar i det og håret klistrer seg inntil oss hele tiden (jeg har langt hår, det ligger som malt på meg og halsen min). Å ha vann og tøymykner funker IKKE, bare så det er sagt:p Andre som har noen tips til å bli kvitt dette? Er det tørr luft innendørs som gjør det? Bør vi kjøpe en luftfukter? Anonymkode: d3f9d...b0a
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 Hva slags gulv har dere nå? Hva slags gulv hadde dere der dere bodde før? Forskjellige materialer bygger opp statisk elektrisitet på forskjellige måter, og det kan være forskjell på f.eks. syntetiske teppegulv, gulv med ulltepper, laminatgulv og tregulv (uten at jeg kan si hva som er verst/best, jeg bare vet det kan være en forskjell). Anonymkode: 0b73f...853
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 Vi har flis og laminat. Fliser i hele kjeller og 1 etg pga vannbåren varme i gulvet, laminat i hele 2 etg. Laminaten er av den billige typen. Alle gulv lagt av tidligere eiere av huset. -TS Anonymkode: d3f9d...b0a
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 Hadde Billig-laminat tidigere også:) -TS Anonymkode: d3f9d...b0a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå