AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Hei! Jeg og kjæresten har snart vært sammen ett år, og i den anledning har jeg lyst til å gi han en liten gave. Han har snakket før om at slipsnål er praktisk da for å hindre at slipset flagrer. Er dette teit? Tenkte også å gi et fint slips ved siden av. Tenker ikke på sånne splisnåler som man fester med en nål, men sånn med klype for å ikke gjøre skade på slipset. Takk for hjelp :):) Anonymkode: 2cdff...e6c
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #3 Skrevet 2. mai 2017 Høres ut som en fin og nyttig gave. Anonymkode: b876e...d31 1
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #4 Skrevet 2. mai 2017 Ga det pluss mansjettknapper til eksen og det ble satt veldig pris på En fin gave. Anonymkode: c1132...2f4
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #5 Skrevet 2. mai 2017 Flott ide! Gullfunn anbefales ikke, hvertfall ikke den på kvadrat! Anonymkode: 97ee5...b1b
QQbaby Skrevet 2. mai 2017 #6 Skrevet 2. mai 2017 Noe så gammaldags og kjedelig. Hadde blitt skuffet.
ValarMorghulis Skrevet 2. mai 2017 #7 Skrevet 2. mai 2017 Synes det hørtes ut som en veldig fin gave, ihvertfall hvis han tidligere har snakket om at det er praktisk
Gjest Tigress Skrevet 3. mai 2017 #8 Skrevet 3. mai 2017 Slipsnål er stilig, det er jo ikkje mange smykke ein mann kan bruke utan at det ser oppstylta ut, så det synest eg høyrest ut som ei fin gåve.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå