Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Eller er du redd for at de skal bite?

Jeg bare har sett MLP serien. Men Generasjon 1 introen gjør meg trist av en eller annen grunn fordi vi ikke har så mye sånt lenger som er ment å være hjerteskjærende av godhet :(. Selv om man kanskje ikke bør få så mye slikt på hjernen. Men generelt så liker jeg tanken bak det.

Eller ok den er kanskje snodig men ordene "I'll be there right be your side"

Endret av Frogke
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tjaa... Det er jo stor forskjell på de søte my little pony fra lekebutikken og de sinte sparkende ponniene i virkeligheten. Første gangen jeg møtte en ponni var jeg nære på å bli sparket ned. Er for så vidt glad i hester likevel. Og de gamle lekeponniene mine:hjertesmil:

bowtie1_spoosh_001%20(2).jpg

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker ekte ponnier <3

Anonymkode: 09009...8dc

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns ponnyer og hester er akrat like trist som krig ca. Souvenirbutikker og my little pony derimot- det er HYGG.

hest er like trist som heroin sånn ca.

Skrevet

Hester finnes ikke. 

• Liker 2
Skrevet

Nå ser jo my little pony dopet ut selv da. Men + for fargene.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har drevet med hest i 22 år, og jeg vet ikke om noe mer lumsk og utspekulert enn ponnier. Virkelig.

Anonymkode: e2921...a6a

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har drevet med hest i 22 år, og jeg vet ikke om noe mer lumsk og utspekulert enn ponnier. Virkelig.

Anonymkode: e2921...a6a

Enig med deg :laugh: frekke små søtnoser de der.

Anonymkode: 2582b...af0

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, Silfen skrev:

Hester finnes ikke. 

Du finnes ikke

Anonymkode: 6941d...4e1

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker unicorns 🦄🦄🌈

Anonymkode: 00f20...9d9

Gjest Aragorn II Elessar
Skrevet

Jeg hater ponnier mer en noe annet her i verden.  Vel det er ikke sant jeg hater Vaduz mer det er ikke noe jeg hater mer en Vaduz.

Gjest Catalina Culès
Skrevet

Ja men bare slike (Ekte ponnier altså)

Relatert bilde

Gjest Den Lille Heksa
Skrevet

Ponnier er snille med dem som fortjener det, de andre....vel

Skrevet

Til overskriften : 

Ja.  :spise:

Skrevet

Ponnier og hester er flotte dyr, men katter er uansett best. :ninuskapus:

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Perelandra skrev:

Ponnier og hester er flotte dyr, men katter er uansett best. :ninuskapus:

Kremt!! Hunder.  :)

AnonymBruker
Skrevet

Elsker ponnier :rodmer: i dag på ridetur måtte jeg gå av den store hesten jeg passer for å fikse noe.. for så å gå hele veien tilbake fordi jeg ikke kom oppå igjen :ler: mange fordeler med en liten ponni, i tillegg til at de er utrolig søte :hjerte:

Anonymkode: f47aa...f53

Skrevet

Ponnier er søte, men herregud de er vanskelige! Så og si alle ponnier jeg har vært i nærheten av har vært vanskelige på en eller annen måte, mens de større hestene (som forsåvidt er altfor store for meg, som er svært lav) har vært de letteste å håndtere. 

Skal være ærlig å si at uansett hvor søte Shetlandsponnier er, så misliker jeg de innmari mye, og holder meg unna dem på alle mulige måter. Har ikke hatt èn eneste positiv erfaring med èn eneste Shettis, og jeg har holdt på med mange av de. 

Skrevet

Ponnier ser søte ut men kan være noen rakkere. Mange av dem er dessuten drittlei av å bli ridd av småjenter. Liker best litt større hester f.eks. nordlandshest.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...