Gjest Anonymous Skrevet 23. desember 2004 #1 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg er utrolig i tvil hva jeg skal gjøre. Vurderte lenge å begynne på noe helt nytt, for eks sykepleier, men kom heldigvis på bedre tanker. Jeg har bachelor i markedskommunikasjon samt en halvårsenhet i personalutvikling og ledelse. Noen ganger syntes jeg det virker spennende å jobbe for eks som saksbehandler, men da må jeg vel ha noen saksbehandlingsfag/kommunalfag/forvaltningsrett? Ellers vurderer jeg også macdesign for eks. Jeg syntes det virker spennende å lage annonser og slike ting. Hvor kan jeg ta hva? Og hva er lettest mht jobb? Kanskje vanskelig å svare på. Mac virker kanskje mer spennende, men saksbehandler er jo litt tryggere kanskje? Syntes det er utrolig vanskelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 23. desember 2004 #2 Del Skrevet 23. desember 2004 Du bør være helt sikker på at det er det du virkelig vil før du velger mac design. Det er et spennende og lærerikt studie, men bransjen er knallhard, det er trangt om jobbene. Derfor kreves det oftest mer utdannelse enn bare det studiet for å få jobb. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå