AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #41 Skrevet 3. mai 2017 Har det blitt redigert? Eller er det nesten to identiske tråder? Anonymkode: 7ca60...313 1
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #42 Skrevet 3. mai 2017 Hater å kline med mannen, han røyker og har dårlige tenner. Når eksen hadde pusset tenner og det var klinings, det var saker det... Anonymkode: 743f3...7bf
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #43 Skrevet 4. mai 2017 Oi, jeg var ikke klar over at det fantes folk som mener at det IKKE er en selvfølge at man skal kline etter de første ukene sammen.. Jeg syntes det høres utrolig deprimerende ut å bare nusse på partneren sin, for meg er klining en viking del av den seksuelle delen av forholdet. Jeg syntes også at man skal prioritere å ha sex minimum hver uke, for hvis man først begynner å avstå fra sex og gjør det sjeldnere og sjeldnere tar det vel ikke mange år før man er mer venner som bor sammen enn kjærester? Er kanskje ikke så rart at så mange er utro om holdningene hjemme er at man nusser litt stivt på leppene iblant og har sex 1 gang i måneden😬 Anonymkode: 23e6d...8ac 1
Ulla Ullsokk Skrevet 4. mai 2017 #44 Skrevet 4. mai 2017 Vi har tungekysset i snart 20 år. Hadde ikke overlevd et samliv uten å kline.
AnonymBruker Skrevet 4. mai 2017 #45 Skrevet 4. mai 2017 5 timer siden, Ulla Ullsokk skrev: Vi har tungekysset i snart 20 år. Hadde ikke overlevd et samliv uten å kline. Hvor gammel er du? 😅 Anonymkode: a3022...f3e
Ulla Ullsokk Skrevet 5. mai 2017 #46 Skrevet 5. mai 2017 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvor gammel er du? 😅 Anonymkode: a3022...f3e 43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå