Gå til innhold

Kline i forhold

Fremhevede innlegg

Gjest Adipose
Skrevet

I starten når vi ble sammen ble det gjerne sånn at klining ble til sex, også utviklet det seg litt i retning av Pavlov's hunder, så med en gang en tunge sniker seg inn eskalerer det :P Derfor blir det uten tunge når vi bare "koser", og med tunge når det er tid til litt mer. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet ikke hva som er normalt men venter barn med min frue å vi tungekysser ikke. Blir en del kyssing men savner ikke å tungekysse :)

Anonymkode: bfaaa...f49

Så dere bare nusser?  🙊

AnonymBruker
Skrevet

Vi kliner av ogtil.

Anonymkode: c6806...36d

AnonymBruker
Skrevet

Liker IKKE klining. Til nød går det under forholdsvis heftig sex. Aldri snakket om det med kjæresten, håper ikke det er noe han savner. Vært sammen i litt over fem år. 

Anonymkode: 285ab...e91

AnonymBruker
Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det vanlig at man kliner med partneren når man er i et forhold, og hvor ofte?

Vært sammen med kjæresten i over ett år men har ikke tungekysset siden ca 3-4 første ukene i forholdet. Er det normalt?

Anonymkode: a3022...f3e

Kliner jo før og under sex, men ellers ikke så mye, av og til, er jo deilig.

Anonymkode: 8be60...ca4

AnonymBruker
Skrevet

vært sammen i 17 år; kliner omtrent kun når vi har sex, dvs annehver/tredjehver dag. Men nesten aldri ellers... da bare nusser vi/myke leppekyss

Anonymkode: 73c59...179

AnonymBruker
Skrevet

Vi kysser bare uten tunge. Vi har vært sammen i 5 år. Ingen av oss er noe fan av tungekyss, men ordentlig kyssing med leppene er deilig. ☺

Anonymkode: ab39b...bac

AnonymBruker
Skrevet

Dere som ikke liker klining, hvorfor liker dere det ikke?

bare lurer, for jeg elsker det.

Anonymkode: dc2a4...9b4

• Liker 2
Skrevet

Dette er kun min mening da, men jeg synes tanken på å være i et forhold uten klining virker stusselig. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi kliner ikke. Syntes bare det er ekstremt udelikat å sleike rundt i kjeften på folk. Forstår ikke hva som er deilig med det. 

Anonymkode: f369e...804

• Liker 1
Skrevet

Jeg elsker å kline. :nordvesta:Så ofte som mulig. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Med tunge kliner vi bare når vi har sex, kjæresten er ikke så glad i tungekyssing. Uten tunge kan vi kline oftere. Vi kysser masse hver dag. Sexen varierer, fra hver dag i en periode til nesten aldri i en annen periode.

Anonymkode: 5bb32...aae

AnonymBruker
Skrevet

Å ikke kline med partneren sin høres merkelig og uholdbart ut for meg!

Vi kliner selvfølgelig hver gang vi har sex. Leppene er en erogen sone, vi begge blir veldig tent av det, og for meg er det nødvendig for å bli ordentlig kåt. 

Vi kliner også av og til ellers for å pirre og vise kjærlighet. 

Anonymkode: e3d81...136

• Liker 2
Skrevet

Jeg er ikke fan av tungekyss men kona vil og liker det. Så det bli kun tungekyss under sex i senga :)

Skrevet

Sammen i snart et år, samboere i et halvt. Kliner ca hver dag, har sex ca hver dag. Selv hadde jeg syntes det hadde vært kjedelig med et forhold uten å kline.

AnonymBruker
Skrevet

Det er deilig å kline med tunge. Kan ikke forstå de som ikke gjør det. Har vært sammen med to stykker som var helt himmelfallen om hvor god jeg var til å kysse, siden de hadde vært i forhold der partneren ikke brukte tunge.

Brukt tungen jenter :fnise:

Anonymkode: 07383...95c

• Liker 2
Gjest Nordavind
Skrevet

Er ingen fan av klining. Begynner å kjede meg 5 sekunder ut i prosessen 😴

AnonymBruker
Skrevet

Et godt forhold er å kline daglig, gjerne i flere timer hver dag :)

Anonymkode: 447f5...b31

Gjest Ingenting2
Skrevet
På 1.5.2017 den 22.41, AnonymBruker skrev:

Vi kliner ikke. Syntes bare det er ekstremt udelikat å sleike rundt i kjeften på folk. Forstår ikke hva som er deilig med det. 

Anonymkode: f369e...804

Det holder å kline med kjæresten, ingen vil at du skal sleike rundt i kjeften deres. Helt sant. 

AnonymBruker
Skrevet

Klining er kanskje det eneste jeg savner med å være i et forhold. Gud som jeg savner en god klinings, noe av det diggeste som finns spør du meg :fnise:

Anonymkode: a5c83...e41

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...