Gå til innhold

Er det vanskelig å sy sammen badetøy?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg har i en stund nå hatt et ønske om å sy sammen flere badetøy-plagg slik at jeg kan lage en perfekt badedrakt til meg selv. Jeg er ikke komfortabel med å vise frem mage, rygg og rumpe og finner ingen fine badetøy som er moderne og fine for en på min alder, så det er grunnen.

Lurer på om noen har gjort dette før? Evt. vet om det er mulig med tanke på materiale badetøy er laget av? Jeg er helt amatør når det kommer til å sy og slik... Har heller ikke noe badetøy hjemme slik at jeg kan teste selv hehe

Anonymkode: abb00...050

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kunne kjøpt en burkini? Da er det veldug lite som syns.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg har i en stund nå hatt et ønske om å sy sammen flere badetøy-plagg slik at jeg kan lage en perfekt badedrakt til meg selv. Jeg er ikke komfortabel med å vise frem mage, rygg og rumpe og finner ingen fine badetøy som er moderne og fine for en på min alder, så det er grunnen.

Lurer på om noen har gjort dette før? Evt. vet om det er mulig med tanke på materiale badetøy er laget av? Jeg er helt amatør når det kommer til å sy og slik... Har heller ikke noe badetøy hjemme slik at jeg kan teste selv hehe

Har aldri sydd....skal lage en perfekt badedrakt til deg selv.

Keep us posted:fnise:

Anonymkode: 64b3b...9a3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, QQbaby skrev:

Du kunne kjøpt en burkini? Da er det veldug lite som syns.

Nei herregud vil absolutt ikke ha burkini...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri sydd....skal lage en perfekt badedrakt til deg selv.

Keep us posted:fnise: