AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 langlesing. jeg går ikke inn for å være ulykkelig men føler at uansett hva jeg velger så følger det med utfordringer som gjør at jeg føler at jeg er mislykket. jeg tenker over valgene før jeg tar dem men det ser ut som at det ligger hinder og at jeg tar feil i hvordan ting er. og jeg får stadig kommentarer om at jeg ser sliten ut. jeg må jobbe hardt for at folk ikke skal tro at jeg er et tafatt menneske. mange rundt meg kan godt finne ut at dem ikke liker meg og kommenterer alt jeg gjør feil. jeg kan gjøre en god jobb og allikevel ha en person som ser på meg og "tar meg" med en gang jeg er så uheldig å gjøre feil. kunne skrevet en bok om dette men det får holde med den her utblåsningen. jeg synes ikke synd på meg selv og jobber som omsorgsarbeider fordi jeg bryr meg om andre og elsker å jobbe med forskjellige problemer i hverdagen. jeg er så glad i disse som viser glede over at du bare er der for dem og gir dem en meningsfull hverdag og en klem. men akkurat nå har jeg ingen glede i jobben eller min egen hverdag for jeg ser ingen mening i det jeg gjør fordi jeg selv har fått bindevevsykdom som kødder med kroppen min. og det er det ingen som ser for det er inni kroppen min og tar vekk all energi. jeg vil ikke ha råd lenger for det får jeg hele tiden fra folk som ikke kjenner meg. jeg trener. jeg tar vitaminer. jeg går til lege. jeg søker ikke hjelp til psykolog. jeg har mann og barn. og mannen har selv en sykdom og det har bestandig vært fokus og han blir behandlet som prins i familyen. nå er han lei av at jeg er lat. selv om jeg tar husarbeid, klærne hans, passer på at han betaler regninger og at han kommer seg på kontroll hos lege. åh det var godt å få det ut. har mer på lager Anonymkode: 15b1f...44e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå