AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Del Skrevet 1. mai 2017 Er det noen her som skal feire 17. mai i Sverige? Og hvor i så fall? Jeg er opptatt den dagen. Får ikke dratt hjem til Nroge. Eller bare dratt hjem for en dag... Anonymkode: 25d94...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #2 Del Skrevet 1. mai 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Er det noen her som skal feire 17. mai i Sverige? Og hvor i så fall? Jeg er opptatt den dagen. Får ikke dratt hjem til Nroge. Eller bare dratt hjem for en dag... Anonymkode: 25d94...c3d Man feirer ikke 17. mai i Sverige. Det er noen fastboende nordmenn som møtes i Stockholm til en sammenkomst hvert år, men ingen typisk 17. mai feiring nei. Anonymkode: 28d53...194 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Del Skrevet 1. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Man feirer ikke 17. mai i Sverige. Det er noen fastboende nordmenn som møtes i Stockholm til en sammenkomst hvert år, men ingen typisk 17. mai feiring nei. Anonymkode: 28d53...194 Jeg vet da at svensker ikke feirer 17. mai. Jeg mente om noen andre nordmenn i Sverige hadde tenkt til å feire her, uten om i Stockholm og Sjømannskirken og det der. Anonymkode: 25d94...c3d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Del Skrevet 1. mai 2017 Det pleier være over 2000 mennesker som feirer i Göteborg hvert år i hvert fall 😊 Anonymkode: f7c34...73b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå