AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 MCAU starter akkurat nå! Jeg ser frem til en sommer full av inspirasjon på kjøkkenet. https://tenplay.com.au/channel-ten/masterchef/contestants (De har i skrivende stund ikke offentliggjort navnene, selvsagt.) Anonymkode: cd2aa...431
John_Felipe Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 Gleder meg så mye!!! Har episode 1 klart nå og skal legge meg ned og nyte den! Var også en episode igår om tidligere deltagere og hvor de er nå, koselig episode! Blir deilig med 5 episoder hver eneste uke fremover <3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 Har sett episode 1 én gang allerede, og forventningene stiger. Det var mer variasjon i bakgrunn og alder i år, jeg liker at de har mye å lære hverandre og at ikke alle har lært alt ved å studere tidligere sesonger. Den fra i går har jeg ikke sett ennå, men det blir hyggelig med en oppdatering. Anonymkode: cd2aa...431
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #5 Skrevet 1. mai 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvilken kanal? Anonymkode: f393f...95e http://mywatchseries.to/serie/masterchef_australia kos deg Anonymkode: 3c709...54c 1
MarianneE Skrevet 2. mai 2017 #6 Skrevet 2. mai 2017 Det har kommet smakebiter på instagram, og jeg har aldri sett et SÅ høyt nivå før. Det er helt utrolig hvor flinke de er
AnonymBruker Skrevet 2. mai 2017 #7 Skrevet 2. mai 2017 2 timer siden, MarianneE skrev: Det har kommet smakebiter på instagram, og jeg har aldri sett et SÅ høyt nivå før. Det er helt utrolig hvor flinke de er Ja, det er litt drøyt å kalle dem amatører nå. Jeg husker sesong 5 (da Emma vant) var den siste hvor jeg kikket på auditions og tenkte at "dette kunne jeg også klart". Neste sesong (Brent) var da folk gikk fra å være glade amatører til å ha ni-pugget alle teknikker og matvarer og konkurranser osv de foregående fem sesongene. Jeg hadde ALDRI klart å komme med det året. Husker dere de første sesongene da auditions handlet vel så mye om å skrelle poteter / hakke løk / skille egg fortest? Matlagingen kom i annen rekke, helt til de fikk forkleet og konkurransen var i gang. De gikk nok glipp av noen flinke kokker fordi folk ikke var kjappe nok. Det har blitt mer rettferdig nå de senere årene. Julies sitronmuffins fra en av de første rundene i sesong 1 hadde ikke rukket dem til anklene nå til dags. Hvilket gjør meg litt ekstra glad i henne. Føler vi er mer på samme nivå enn meg og mini-Heston, som er med i år. Anonymkode: cd2aa...431
mikrobe Skrevet 11. mai 2017 #8 Skrevet 11. mai 2017 Jeg la merke til at de har byttet ut Alfa Romeo med Jaguar. Kanskje ikke så viktig. Forstod at Sarah ikke kom til å få pin da hun ignorerte Shannons råd angående potetmosen. Har de ikke lært noe av tidligere sesonger?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå