Gå til innhold

Masterchef Australia S9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg så mye!!! Har episode 1 klart nå og skal legge meg ned og nyte den! Var også en episode igår om tidligere deltagere og hvor de er nå, koselig episode!

Blir deilig med 5 episoder hver eneste uke fremover <3 :) 

AnonymBruker
Skrevet

Har sett episode 1 én gang allerede, og forventningene stiger. Det var mer variasjon i bakgrunn og alder i år, jeg liker at de har mye å lære hverandre og at ikke alle har lært alt ved å studere tidligere sesonger. :P 

Den fra i går har jeg ikke sett ennå, men det blir hyggelig med en oppdatering. 

Anonymkode: cd2aa...431

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken kanal?

Anonymkode: f393f...95e

Skrevet

Det har kommet smakebiter på instagram, og jeg har aldri sett et SÅ høyt nivå før. Det er helt utrolig hvor flinke de er 

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, MarianneE skrev:

Det har kommet smakebiter på instagram, og jeg har aldri sett et SÅ høyt nivå før. Det er helt utrolig hvor flinke de er 

Ja, det er litt drøyt å kalle dem amatører nå. Jeg husker sesong 5 (da Emma vant) var den siste hvor jeg kikket på auditions og tenkte at "dette kunne jeg også klart". Neste sesong (Brent) var da folk gikk fra å være glade amatører til å ha ni-pugget alle teknikker og matvarer og konkurranser osv de foregående fem sesongene. Jeg hadde ALDRI klart å komme med det året. :ler: 

Husker dere de første sesongene da auditions handlet vel så mye om å skrelle poteter / hakke løk / skille egg fortest? Matlagingen kom i annen rekke, helt til de fikk forkleet og konkurransen var i gang. De gikk nok glipp av noen flinke kokker fordi folk ikke var kjappe nok. Det har blitt mer rettferdig nå de senere årene. 

Julies sitronmuffins fra en av de første rundene i sesong 1 hadde ikke rukket dem til anklene nå til dags. Hvilket gjør meg litt ekstra glad i henne. Føler vi er mer på samme nivå enn meg og mini-Heston, som er med i år. :P 

Anonymkode: cd2aa...431

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg la merke til at de har byttet ut Alfa Romeo med Jaguar. Kanskje ikke så viktig. 

Forstod at Sarah ikke kom til å få pin da hun ignorerte Shannons råd angående potetmosen. Har de ikke lært noe av tidligere sesonger? :murvegg:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...