Gjest julestjernen Skrevet 23. desember 2004 #1 Del Skrevet 23. desember 2004 Jeg lurer på om det finnes et program der en kan lage egne julekort. Som kan lastest ned på nettet. Vet jeg er sent ute, men jeg satser ¨på å lage de i kveld dersom jeg finner det jeg er på utkikk etter. Noen som kan hjelpe ?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thomasine Skrevet 25. desember 2004 #2 Del Skrevet 25. desember 2004 Litt sent, men jeg bruker "Irfan Wiew" og er fornøyd med det! Tror det kan lastes gratis, men er ikke sikker... (...mulig jeg fikk det av faren min... :oops: :-) = Vet at broren min er veldig fornøyd med et program som fulgte printeren hans... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. desember 2004 #3 Del Skrevet 25. desember 2004 Flash også. Krever litt innføring, men er ganske enkelt og med masse muligheter for interaktivitet. Dessuten er det vektorbasert, så mulig å lage småååå filer (= raskere å laste ned) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå