Gå til innhold

Smitte ved handjob

Fremhevede innlegg

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det må være tidenes verste handjob. Ei kjerring som sitter og drar deg med pipir... Som atpåtil går rett i dusjen etterpå og syns alt var grusomt. 

Tenk om noen skulle ta betalt for å pule deg med en 10m lang stand. Bare fordi han syns du var så ufyselig. Hadde du likt det?

Har virkelig vondt av denne mannen. Håper dette er troll. 

Anonymkode: 8ae0c...2ff

Hvordan har du vondt av menn som kjøper sex og bruker kvinner og barn som sexleketøy? 

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet
På 1.5.2017 den 11.21, Capricae skrev:

Kan man bli smittet etter å ha gitt en mann handjob med bare hender. bare = uten hansker, ikke tildekt. Han lot meg ikke bruke hansker så jeg hadde papir i hendene i stedet, men jeg tok på penisen hans med bar hånd aller først. Jeg hadde klær på og var nesten helt tildekt bortsett fra skuldrene. Etter at han kom tok jeg å vasket hendene rett etterpå og så tok litt desinfeksjon. Han kom i papiret (og gulvet), men sprutet ikke på meg.

Da jeg kom hjem rev jeg av meg alt jeg hadde på meg og håndvasket det i badekaret, håndveska inkludert. Etter jeg vasket klærne mine i Milo, så dusjet jeg meg selv. Jeg ville ikke bruke for mye produkt fordi jeg vasker bare håret annenhver dag for å ikke gjøre det så tørt; og jeg vasket meg dagen før. Grunnen til at jeg vasket meg etter møtet med han, er fordi han tok på meg (lårene, brystene, håret, ansiktet og underlivet) mens jeg stimulerte han, og det synes jeg var ekkelt. Han luktet fælt og var HELT UTROLIG skitten på hendene; blod, sår, fliser og skitt under hendene. Han sa han var maskinkjører, så jeg forventet ikke han skulle være helt stelt, men ikke SÅ skitten som han var. Dette skjedde i går og jeg føler meg fortsatt skitten; det klør over hele kroppen og synes jeg lukter stygt. Er det fare for at jeg er smittet?

****Dette er ikke tull eller trolling**** Plis gi seriøse svar og vær helst ikke frekk. 

På 1.5.2017 den 12.08, Capricae skrev:

Jeg fikk i hvert fall betalt for det; jeg er midt oppi en pengenød :/ Det var ikke komfortabelt eller lett for meg å gjøre dette, nettopp fordi jeg ikke har noen som helt attraksjon for ham. Jeg fikk ikke til å ta på meg en rolle og late som at jeg likte det en gang; de ekle sansene bare tok over. Han betalte meg likevel. Helst, vil jeg aldri gjøre noe sånt igjen. :(

Er ikke du imot prostitusjon??

Anonymkode: 7a66d...5d7

Skrevet
På 5.9.2017 den 12.02, Capricae skrev:

overgrep er uønsket seksuell kontakt

Frivillig prostitusjon er ikke overgrep! Du ønsket jo ikke dette, men gjorde det for din egen skyld, altså har ikke mannen begått overgrep på deg. Du begikk heller overgrep på deg selv, om sant skal sies. 

Er det ingen andre som kan hjelpe deg? Familie eller venner? Hva sier NAV? Trenger du penger til mat og hus eller gjør du det for andre ting som materielle ting og dop?

Synes du skal ta mer vare på deg selv og legge dette bak deg. Klem!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...