Capricae Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 (endret) Kan man bli smittet etter å ha gitt en mann handjob med bare hender. bare = uten hansker, ikke tildekt. Han lot meg ikke bruke hansker så jeg hadde papir i hendene i stedet, men jeg tok på penisen hans med bar hånd aller først. Jeg hadde klær på og var nesten helt tildekt bortsett fra skuldrene. Etter at han kom tok jeg å vasket hendene rett etterpå og så tok litt desinfeksjon. Han kom i papiret (og gulvet), men sprutet ikke på meg. Da jeg kom hjem rev jeg av meg alt jeg hadde på meg og håndvasket det i badekaret, håndveska inkludert. Etter jeg vasket klærne mine i Milo, så dusjet jeg meg selv. Jeg ville ikke bruke for mye produkt fordi jeg vasker bare håret annenhver dag for å ikke gjøre det så tørt; og jeg vasket meg dagen før. Grunnen til at jeg vasket meg etter møtet med han, er fordi han tok på meg (lårene, brystene, håret, ansiktet og underlivet) mens jeg stimulerte han, og det synes jeg var ekkelt. Han luktet fælt og var HELT UTROLIG skitten på hendene; blod, sår, fliser og skitt under hendene. Han sa han var maskinkjører, så jeg forventet ikke han skulle være helt stelt, men ikke SÅ skitten som han var. Dette skjedde i går og jeg føler meg fortsatt skitten; det klør over hele kroppen og synes jeg lukter stygt. Er det fare for at jeg er smittet? ****Dette er ikke tull eller trolling**** Plis gi seriøse svar og vær helst ikke frekk. Endret 1. mai 2017 av VesleÅkki mer info
herzeleid Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 Diskuterte en lignende problemstilling med en lege en gang som sa at man ikke smittes på den måten, så ville tatt det helt med ro. Det er klart at det alltid vil finnes teoretiske sjanser for å overføre smitte på de fleste måter, men her er nok sjansene ekstremt små.
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 Hva faen?? Dette er jo overgrep. Fyren virker jo helt sjuk i hodet. Anonymkode: 8fc20...579
Capricae Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #4 Skrevet 1. mai 2017 (endret) 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva faen?? Dette er jo overgrep. Fyren virker jo helt sjuk i hodet. Anonymkode: 8fc20...579 Jeg fikk i hvert fall betalt for det; jeg er midt oppi en pengenød :/ Det var ikke komfortabelt eller lett for meg å gjøre dette, nettopp fordi jeg ikke har noen som helt attraksjon for ham. Jeg fikk ikke til å ta på meg en rolle og late som at jeg likte det en gang; de ekle sansene bare tok over. Han betalte meg likevel. Helst, vil jeg aldri gjøre noe sånt igjen. Endret 1. mai 2017 av VesleÅkki skrivefeil
Pringle Skrevet 1. mai 2017 #5 Skrevet 1. mai 2017 (endret) Hele problemstillingen er jo absurd. Sex skal være ålreit og frivillig for begge parter. Hvordan havnet du i denne situasjonen? Skjer det ofte? Har du noen å snakke med, et sted å gå? Tillegg: Trenger du penger, kontakter du sosialkontoret, du prostituerer deg ikke. Endret 1. mai 2017 av Pringle 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #6 Skrevet 1. mai 2017 14 minutter siden, VesleÅkki skrev: Jeg fikk i hvert fall betalt for det; jeg er midt oppi en pengenød :/ Det var ikke komfortabelt eller lett for meg å gjøre dette, nettopp fordi jeg ikke har noen som helt attraksjon for ham. Jeg fikk ikke til å ta på meg en rolle og late som at jeg likte det en gang; de ekle sansene bare tok over. Han betalte meg likevel. Helst, vil jeg aldri gjøre noe sånt igjen. Vær så snill og ikke skad seg selv på denne måten... Pengene er ikke verdt det...heller ikke alle de senskadene og minnene du må leve med etterpå... Anonymkode: a662f...500 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #7 Skrevet 1. mai 2017 Takler du ikke jobben så burde du ikke gjøre slikt. Du var heldig som fikk betalt for så dårlig utført arbeid. Anonymkode: 32d2f...81c 3
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #8 Skrevet 1. mai 2017 39 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva faen?? Dette er jo overgrep. Fyren virker jo helt sjuk i hodet. Anonymkode: 8fc20...579 Når alt er overgrep, er ingenting det. Dvs slutt å kalle alt for overgrep, når det klart og tydelig ikke er det. Anonymkode: 8eec0...6ae 7
Capricae Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #9 Skrevet 1. mai 2017 (endret) Unnskyld, men jeg måtte bare gjøre det; har ingen fast inntekt lenger. Og jeg trenger penger for å leve, akkurat som dere andre. Så ille som det var for meg angrer jeg på at jeg ikke tok mer betalt. Han er heldig som faktisk fikk ta på meg å være sammen med meg den ettermiddagen. I tillegg til all jobben det gikk i å vaske meg selv og klærne mine etterpå; tok noen timer det. Det var mye vanskeligere å late som det var godt enn det jeg hadde trodd. Han var mye skitten enn det jeg hadde sett for meg. Han ville at jeg skulle masturbere sammen med ham og prøvde å få meg kåt ved å trykke fingeren mot underlivet og klipe i brystvortene; ikke godt. Jeg ba ham om å ikke gjøre de to tingene, men han gjorde det nesten automatisk i reprise. Endret 1. mai 2017 av VesleÅkki mer info
SlemUlv Skrevet 1. mai 2017 #10 Skrevet 1. mai 2017 nav.no ditt gikk jeg når jeg ikke hadde penger til å leve, hadde ikke i tankene å gjøre sånn som det der. Fordi jeg vet vi har et velferdsystem i Norge som funker (for det meste) 2
Gjest lipgloss Skrevet 1. mai 2017 #12 Skrevet 1. mai 2017 (endret) smitte skjer kun ved direkte kontakt. Endret 1. mai 2017 av lipgloss Ryddet for spekulasjon. Edie, mod.
Capricae Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #13 Skrevet 1. mai 2017 (endret) Det kan skje med direkte hudkontakt og i kontakt med væske. Jeg tok på penisen hans og han tok på ansiktet mitt osv. Jeg har vært i flere vanskelige faser mange ganger, og nå er det veldig vanskelig igjen. Det er bare sånn det er; sad but true... :/ Endret 1. mai 2017 av Edie Ryddet for svar til slettet innhold. Edie, mod.
Capricae Skrevet 1. mai 2017 Forfatter #14 Skrevet 1. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Takler du ikke jobben så burde du ikke gjøre slikt. Du var heldig som fikk betalt for så dårlig utført arbeid. Anonymkode: 32d2f...81c Jeg skulle bare poengtere til deg at jeg gjorde "jobben"; det vi var enig om var handjob for *sett inn sum* kr. Og han kom i løpet av et kvarter og da betalte han meg. Det er vanskelig å holde maska når han har gule tenner, gjørmehender, dragepust og åpne arbeidssår på henda; vet ikke om noen i verden som "takler" sex med sånne partnere. Ser ikke hva som er så dårlig utført med det jeg gjorde. Det er jo ikke "arbeid" uansett, ikke etter min synsvinkel på livet; bare menn som er dumme nok til å betale for sånt shhhh.... haha
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #17 Skrevet 5. september 2017 På 1.5.2017 den 11.21, VesleÅkki skrev: Kan man bli smittet etter å ha gitt en mann handjob med bare hender. bare = uten hansker, ikke tildekt. Han lot meg ikke bruke hansker så jeg hadde papir i hendene i stedet, men jeg tok på penisen hans med bar hånd aller først. Jeg hadde klær på og var nesten helt tildekt bortsett fra skuldrene. Etter at han kom tok jeg å vasket hendene rett etterpå og så tok litt desinfeksjon. Han kom i papiret (og gulvet), men sprutet ikke på meg. Da jeg kom hjem rev jeg av meg alt jeg hadde på meg og håndvasket det i badekaret, håndveska inkludert. Etter jeg vasket klærne mine i Milo, så dusjet jeg meg selv. Jeg ville ikke bruke for mye produkt fordi jeg vasker bare håret annenhver dag for å ikke gjøre det så tørt; og jeg vasket meg dagen før. Grunnen til at jeg vasket meg etter møtet med han, er fordi han tok på meg (lårene, brystene, håret, ansiktet og underlivet) mens jeg stimulerte han, og det synes jeg var ekkelt. Han luktet fælt og var HELT UTROLIG skitten på hendene; blod, sår, fliser og skitt under hendene. Han sa han var maskinkjører, så jeg forventet ikke han skulle være helt stelt, men ikke SÅ skitten som han var. Dette skjedde i går og jeg føler meg fortsatt skitten; det klør over hele kroppen og synes jeg lukter stygt. Er det fare for at jeg er smittet? ****Dette er ikke tull eller trolling**** Plis gi seriøse svar og vær helst ikke frekk. Hvordan gikk det med deg? Ble du smittet? Anonymkode: efea9...141
Capricae Skrevet 5. september 2017 Forfatter #18 Skrevet 5. september 2017 På 1.5.2017 den 12.41, AnonymBruker skrev: Takler du ikke jobben så burde du ikke gjøre slikt. Du var heldig som fikk betalt for så dårlig utført arbeid. Anonymkode: 32d2f...81c jeg gjorde jobben. jeg taklet jobben normalt. du er enten en sjalu mann eller selvhatende kvinne. jeg var ikke heldig for noe i denne situasjonen; du gaslighter På 1.5.2017 den 12.42, AnonymBruker skrev: Når alt er overgrep, er ingenting det. Dvs slutt å kalle alt for overgrep, når det klart og tydelig ikke er det. Anonymkode: 8eec0...6ae overgrep er uønsket seksuell kontakt
AnonymBruker Skrevet 5. september 2017 #19 Skrevet 5. september 2017 Det må være tidenes verste handjob. Ei kjerring som sitter og drar deg med pipir... Som atpåtil går rett i dusjen etterpå og syns alt var grusomt. Tenk om noen skulle ta betalt for å pule deg med en 10m lang stand. Bare fordi han syns du var så ufyselig. Hadde du likt det? Har virkelig vondt av denne mannen. Håper dette er troll. Anonymkode: 8ae0c...2ff
Kenneth39 Skrevet 6. september 2017 #20 Skrevet 6. september 2017 På 01.05.2017 den 11.21, VesleÅkki skrev: Kan man bli smittet etter å ha gitt en mann handjob med bare hender. bare = uten hansker, ikke tildekt. Han lot meg ikke bruke hansker så jeg hadde papir i hendene i stedet, men jeg tok på penisen hans med bar hånd aller først. Jeg hadde klær på og var nesten helt tildekt bortsett fra skuldrene. Etter at han kom tok jeg å vasket hendene rett etterpå og så tok litt desinfeksjon. Han kom i papiret (og gulvet), men sprutet ikke på meg. Da jeg kom hjem rev jeg av meg alt jeg hadde på meg og håndvasket det i badekaret, håndveska inkludert. Etter jeg vasket klærne mine i Milo, så dusjet jeg meg selv. Jeg ville ikke bruke for mye produkt fordi jeg vasker bare håret annenhver dag for å ikke gjøre det så tørt; og jeg vasket meg dagen før. Grunnen til at jeg vasket meg etter møtet med han, er fordi han tok på meg (lårene, brystene, håret, ansiktet og underlivet) mens jeg stimulerte han, og det synes jeg var ekkelt. Han luktet fælt og var HELT UTROLIG skitten på hendene; blod, sår, fliser og skitt under hendene. Han sa han var maskinkjører, så jeg forventet ikke han skulle være helt stelt, men ikke SÅ skitten som han var. Dette skjedde i går og jeg føler meg fortsatt skitten; det klør over hele kroppen og synes jeg lukter stygt. Er det fare for at jeg er smittet? ****Dette er ikke tull eller trolling**** Plis gi seriøse svar og vær helst ikke frekk. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå