AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #1 Skrevet 1. mai 2017 Stor festedag I går Kanskje noen flere her en jeg som hadde ONS? Jeg ble med en kjekkas hjem I natt og drakk champagne I boblebadet hans kombinert med god sex Jente 26 Anonymkode: 292cd...3a1
Gjest Ingenting2 Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 3 minutter siden, Stiigen skrev: Gratulerer, gleder meg til boken kommer ut
Hjärtat Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 (endret) Grattis! Jeg la meg med sambo klokka ni og sovna sporenstreks. Våknet av at jeg måtte på do, og da jeg kom tilbake så jeg at jeg hadde menstruert på det nyvaska, hvite sengetøyet. En skikkelig festdag, med andre ord. Endret 1. mai 2017 av Hjärtat 8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #5 Skrevet 1. mai 2017 Det eneste "festlige" her i går, var naboen som hadde det festlig og plaget meg med sin støy. Anonymkode: 8fd53...aee 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #6 Skrevet 1. mai 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Stor festedag I går Kanskje noen flere her en jeg som hadde ONS? Jeg ble med en kjekkas hjem I natt og drakk champagne I boblebadet hans kombinert med god sex Jente 26 Anonymkode: 292cd...3a1 Er du 100% sikker på at du ville det? Hvis du har en uggen følelse eller føler at det bare var 90% frivillig, bør du anmelde han for voldtekt. Ga du han eksplisitt samtykke i form av et klart "ja"? Hvis ikke har du en god sak, og han kan bli straffet hardt for voldtekt. Anonymkode: 36fb0...258 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #7 Skrevet 1. mai 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er du 100% sikker på at du ville det? Hvis du har en uggen følelse eller føler at det bare var 90% frivillig, bør du anmelde han for voldtekt. Ga du han eksplisitt samtykke i form av et klart "ja"? Hvis ikke har du en god sak, og han kan bli straffet hardt for voldtekt. Anonymkode: 36fb0...258 Synes det er kvalmt å prøve å uskyldiggjøre voldtekt og det å være dømt for voldtekt. Anonymkode: 4d76d...af7 3
QQbaby Skrevet 1. mai 2017 #8 Skrevet 1. mai 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Stor festedag I går Kanskje noen flere her en jeg som hadde ONS? Jeg ble med en kjekkas hjem I natt og drakk champagne I boblebadet hans kombinert med god sex Jente 26 Anonymkode: 292cd...3a1 Ikke alle som er like billige for å si det slik. 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #9 Skrevet 1. mai 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Synes det er kvalmt å prøve å uskyldiggjøre voldtekt og det å være dømt for voldtekt. Anonymkode: 4d76d...af7 Hæ? Jeg uskylddiggjør ikke voldtekt. Jeg sier at hvis man ikke sier eksplisitt "ja" så har man ikke samtykket, og motparten har da ingen rett til å gjennomføres sex med deg. Selv om du ikke gjør fysisk motstand betyr ikke det at man inni seg ikke vil dette. Mange ONS er av denne typen, og jeg ønsker bare å forsikre henne om at hun har gjort det rette. Myndighetene har også hatt mye fokus på dette i det siste, og anbefaler ALLE å anmelde gutten for voldtekt hvis de ikke er 100% sikre på om de ville være med på sex. "Ja betyr ja" er kampanjen som går nå, og den går av en grunn. Alt for mange blir utsatt for voldtekt. Sier man ikke eksplisitt "JA" til sex, så kan det absolutt være voldtekt, og da skal selvsagt gjerningsmannen anmeldes og straffes knallhardt. Anonymkode: 36fb0...258
Stiigen Skrevet 1. mai 2017 #10 Skrevet 1. mai 2017 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Hæ? Jeg uskylddiggjør ikke voldtekt. Jeg sier at hvis man ikke sier eksplisitt "ja" så har man ikke samtykket, og motparten har da ingen rett til å gjennomføres sex med deg. Selv om du ikke gjør fysisk motstand betyr ikke det at man inni seg ikke vil dette. Mange ONS er av denne typen, og jeg ønsker bare å forsikre henne om at hun har gjort det rette. Myndighetene har også hatt mye fokus på dette i det siste, og anbefaler ALLE å anmelde gutten for voldtekt hvis de ikke er 100% sikre på om de ville være med på sex. "Ja betyr ja" er kampanjen som går nå, og den går av en grunn. Alt for mange blir utsatt for voldtekt. Sier man ikke eksplisitt "JA" til sex, så kan det absolutt være voldtekt, og da skal selvsagt gjerningsmannen anmeldes og straffes knallhardt. Anonymkode: 36fb0...258 Sarkasme,ironi,eller hva du enn prøver på; ikke så veldig morsomt. Eller i verste fall så er du seriøs og begynner å mase om voldtekt i en tråd som er laget av en dame som tydeligvis er superstolt over å hatt sex i fylla med en "kjekkas", i så tilfelle er du ikke helt ved dine fulle fem. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå