Gå til innhold

Matbutikk som er åpen 1 mai

Anbefalte innlegg

Jeg har selvfølgelig klart å få omgangssyke en langhelg. Daff cola er det eneste jeg klarer å få ned. Har til nå kjøpt Mcern, men det er dyrt i tillegg til at det er samlingssted for russ som bråker mye. Men er det noen butikker som er åpne i morgen? Pleier ikke joker å ha oppe? Jeg bor ikke så langt fra Ullevål.

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1103188-matbutikk-som-er-%C3%A5pen-1-mai/
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, Persephone skrev:

Nydelig! Da kan jeg trikke. Ser desverre ikke ut som at Bunnpris Blindern er oppe da.

I følge Google så skal de være åpne. Står ikke noe om at de er helligdag stengt. Mener å huske fra tidligere år at se er åpne. 

Annonse

AnonymBruker

bare google søndagsåpne butikker i nærområdet ditt. Alle de har åpne. 

Men har du omgangsyken så bør du få noen andre til å handle for deg, eller spise det du har i skuffer og skap. Ikke gå ut og smitt andre. 

Vær litt hensynsfull. Du kommer ikke til å sulte ihjel av å holde deg inne i morgen. 48-timers regelen er en fin regel. 

Anonymkode: ecb6f...720

• Liker 3
7 timer siden, MissPierce skrev:

I følge Google så skal de være åpne. Står ikke noe om at de er helligdag stengt. Mener å huske fra tidligere år at se er åpne. 

Ja, nå ser det sånn ut. Jeg var sikkert helt i ørska da jeg sjekket sist.

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

bare google søndagsåpne butikker i nærområdet ditt. Alle de har åpne. 

Men har du omgangsyken så bør du få noen andre til å handle for deg, eller spise det du har i skuffer og skap. Ikke gå ut og smitt andre. 

Vær litt hensynsfull. Du kommer ikke til å sulte ihjel av å holde deg inne i morgen. 48-timers regelen er en fin regel. 

Anonymkode: ecb6f...720

Jeg skal prøve å få samboer til å dra når han våkner. Men jeg har faktisk veldig lite mat i hus, og enda mindre som jeg orker å spise. Noe å drikke hadde vel vært lettere å få ned. Jeg prøver nå å få ned en banan bit for bit, men sitter foran do for sikkerhets skyld. Det ser ut til å gå fint.

Hva går forresten 48-timersregelen ut på? Skal jeg holde meg unna folk frem til 48 timer siden sist jeg kasta opp?

Endret av Persephone
59 minutter siden, Persephone skrev:

Ja, nå ser det sånn ut. Jeg var sikkert helt i ørska da jeg sjekket sist.

Jeg skal prøve å få samboer til å dra når han våkner. Men jeg har faktisk veldig lite mat i hus, og enda mindre som jeg orker å spise. Noe å drikke hadde vel vært lettere å få ned. Jeg prøver nå å få ned en banan bit for bit, men sitter foran do for sikkerhets skyld. Det ser ut til å gå fint.

Hva går forresten 48-timersregelen ut på? Skal jeg holde meg unna folk frem til 48 timer siden sist jeg kasta opp?

Ja, du skal holde deg unna folk til det er gått 48 timer siden sist oppkast. Hadde alle holdt seg til det, hadde vi hatt mye mindre omgangssyke. Så trenger du noe på butikken, vekk samboer og send han.

(Gidder han ikke, gjør han om til exsamboer..:fnise:)

• Liker 3
3 timer siden, Pinkee skrev:

Ja, du skal holde deg unna folk til det er gått 48 timer siden sist oppkast. Hadde alle holdt seg til det, hadde vi hatt mye mindre omgangssyke. Så trenger du noe på butikken, vekk samboer og send han.

(Gidder han ikke, gjør han om til exsamboer..:fnise:)

Takk, denne regelen visste jeg faktisk ikke om. Nå har jeg ikke hatt omgangssyke før heller da. Men det ser ut til at jeg har sluttet å spy, og da kommer jeg godt innafor 48 timer så jeg kan dra i urnenedsettelse til bestefar på onsdag. Det var jeg veldig redd for å ikke kunne dra på.

Jeg skal få dyttet han ut av sofaen snart. Han fikk ikke lov til å dele seng med meg. Det er nok at en av oss er syke.

• Liker 1
AnonymBruker
46 minutter siden, Persephone skrev:

Takk, denne regelen visste jeg faktisk ikke om. Nå har jeg ikke hatt omgangssyke før heller da. Men det ser ut til at jeg har sluttet å spy, og da kommer jeg godt innafor 48 timer så jeg kan dra i urnenedsettelse til bestefar på onsdag. Det var jeg veldig redd for å ikke kunne dra på.

Jeg skal få dyttet han ut av sofaen snart. Han fikk ikke lov til å dele seng med meg. Det er nok at en av oss er syke.

Gjelder i barnehager.

Anonymkode: 63f82...fe6

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...