Gå til innhold

Brudekjole simi bridal

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har funnet drømmekjolen min på simibridal.com. Er det noen som har erfaringer/kjennskap til denne siden? Frykter at kjolen jeg får i posten(om jeg bestiller) ikke vil ligne den på bildet:( 

hjelp! 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bryllupskjoler fra 1000-5000, må være en tulleside :fnise:

Gjest kattehviskeren
Skrevet

Vel..: https://www.sitejabber.com/reviews/www.simibridal.com
Har lest om folk som har bestilt fra lignende sider og det har vært helt katastrofalt. En dame som endte opp med å gi alt til 11-åringen sin. Det er billige syersker i asia som ikke har en anelse om vestlige kvinners mål og figur. Godt betalt får de heller garantert ikke.

Skrevet

Noen må jo ha sydd kjolen det er bilde av... Og når jeg bildesøker kommer bare den siden opp 😕

Skrevet (endret)
2 minutter siden, Ingvilda skrev:

Noen må jo ha sydd kjolen det er bilde av... Og når jeg bildesøker kommer bare den siden opp 😕

Kvaliteten på stoffet på slike nettsider er elendig. De gjorde en test på tv2 hjelper deg på bunader og de fikk stryk karakter. Sømmene revnet når man dro i plagget.

Bryllup er en viktig dag for de fleste og da kjøper man ikke billigræl fra en random utenlandsk nettside.

Endret av QQbaby
  • Liker 1
Skrevet

Men når man finner drømmekjolen på en sånn nettside da... Hva gjør man da?? 😁

Skrevet
Akkurat nå, Ingvilda skrev:

Du kan finne en dyktig skredder og vise de bildet av kjolen og få sydd tilsvarende etter dine mål :-).

Da har du mulighet til å velge stoff selv og gjøre justeringer ellers slik at den blir drømmekjolen.

Ellers er det en mulighet å ta med bildet av kjolen til noen salonger og høre om de har noe som ligner?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
20 minutter siden, Ingvilda skrev:

Anbefaler å ta med et bilde av kjolen til en "proff" brudekjolesalong og spør om de har noe som ligner. Ofte kan man gjøre små justeringer på kjolene de har for å få den til å passe dine ønsker enda mer.

Anonymkode: 95198...479

AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde kjole fra jjhouse. Kjempe fornøyd. Har over 5 jenter jeg kjenner som kjøpte derifra. 

Anonymkode: fa604...4fe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...