Ingvilda Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Har funnet drømmekjolen min på simibridal.com. Er det noen som har erfaringer/kjennskap til denne siden? Frykter at kjolen jeg får i posten(om jeg bestiller) ikke vil ligne den på bildet:( hjelp!
QQbaby Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 Bryllupskjoler fra 1000-5000, må være en tulleside
Gjest kattehviskeren Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 Vel..: https://www.sitejabber.com/reviews/www.simibridal.com Har lest om folk som har bestilt fra lignende sider og det har vært helt katastrofalt. En dame som endte opp med å gi alt til 11-åringen sin. Det er billige syersker i asia som ikke har en anelse om vestlige kvinners mål og figur. Godt betalt får de heller garantert ikke.
Ingvilda Skrevet 30. april 2017 Forfatter #4 Skrevet 30. april 2017 Noen må jo ha sydd kjolen det er bilde av... Og når jeg bildesøker kommer bare den siden opp 😕
QQbaby Skrevet 30. april 2017 #5 Skrevet 30. april 2017 (endret) 2 minutter siden, Ingvilda skrev: Noen må jo ha sydd kjolen det er bilde av... Og når jeg bildesøker kommer bare den siden opp 😕 Kvaliteten på stoffet på slike nettsider er elendig. De gjorde en test på tv2 hjelper deg på bunader og de fikk stryk karakter. Sømmene revnet når man dro i plagget. Bryllup er en viktig dag for de fleste og da kjøper man ikke billigræl fra en random utenlandsk nettside. Endret 30. april 2017 av QQbaby 1
Ingvilda Skrevet 30. april 2017 Forfatter #6 Skrevet 30. april 2017 Men når man finner drømmekjolen på en sånn nettside da... Hva gjør man da?? 😁
Gubi Skrevet 30. april 2017 #7 Skrevet 30. april 2017 Akkurat nå, Ingvilda skrev: Men når man finner drømmekjolen på en sånn nettside da... Hva gjør man da?? 😁 Du kan finne en dyktig skredder og vise de bildet av kjolen og få sydd tilsvarende etter dine mål :-). Da har du mulighet til å velge stoff selv og gjøre justeringer ellers slik at den blir drømmekjolen. Ellers er det en mulighet å ta med bildet av kjolen til noen salonger og høre om de har noe som ligner? 2
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #8 Skrevet 30. april 2017 20 minutter siden, Ingvilda skrev: Men når man finner drømmekjolen på en sånn nettside da... Hva gjør man da?? 😁 Anbefaler å ta med et bilde av kjolen til en "proff" brudekjolesalong og spør om de har noe som ligner. Ofte kan man gjøre små justeringer på kjolene de har for å få den til å passe dine ønsker enda mer. Anonymkode: 95198...479
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2017 #9 Skrevet 3. mai 2017 Jeg hadde kjole fra jjhouse. Kjempe fornøyd. Har over 5 jenter jeg kjenner som kjøpte derifra. Anonymkode: fa604...4fe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå