AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Hei.. Jeg har i flere uker hatt ømme ribbein. Det er ikke vondt hvis den ikke berøres. Når jeg tar på den, kjenner jeg ingen kul. Men når jeg ligger meg på sengen i den siden der det er vondt,kjenner jeg såvidt en kul. Jeg kjenner det da ikke med hånde,men at noe presser tilbake mot ribbeina når jeg ligger. Har aldri hatt sånn. Har ikke falt el slått meg i det siste. Vil sjekke for kreft, men vet ikke hvem jeg skal henvende meg til. Vil ikke til legen da hun sikkrt vil si jeg er hysterisk.. saken er at i løpet av 2 år har 2 personer i familien dødd pga kreft. De fant ut for seint og hadde bare noen mnd på seg. Da sjekket jeg halsen min og legen henviste hit og dit,siden den bare vokser og vokser. Viste seg at jeg hadde store lymfeknuter og mandler, og cyste. De mente alt var ufarlig. Utredningen var endelig bare for et par mnd siden. Hvis jeg kommer med en ny kreft mistanke, vil hun le av meg. Er det noenandre som kan se på dette?? Jeg vet jeg virker hystwrisk. Jeg er ikke sånn kjemperedd for kreft hele tide .men frykten er jo det.og jeg vil leve. Og hvis det kan kan gjøres ved at kreften oppdages tidlig, så er det til stor hjelp. For barna mine, må jeg passe på helsen min,og ikke la det gå så langt slik det gjorde med de to jeg kjente.. Anonymkode: 18dbd...ae3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 Glemte å nevnte at smerten ligger i ribbein på høyre side. Ca 5-7cm under underarmen. Anonymkode: 18dbd...ae3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #3 Skrevet 30. april 2017 Ømme ribbein kan rett og slett være en strekk eller ømhet hvis du har slått deg (kanskje uten å tenke over det). Men du sier at du er veldig bekymret men fremdeles ikke vil til legen? Du ser hvor dumt det er? Legen er jo der foren grunn. Å når du sier at du i tilleg passer på for barna dine sin skyld så får du ta deg en tur til legen. Anonymkode: aa68a...86c
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #4 Skrevet 30. april 2017 Men hvis det er andre som kan gjøre det da? Hva hvis jeg drar til legen og hun ikke vil ta dette videre, må keg likevel finne noen som vil. Derfor spør jeg her. Anonymkode: 18dbd...ae3
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #6 Skrevet 30. april 2017 Altså, ingen private klinikker ?? Anonymkode: 18dbd...ae3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå