AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Prøvd å lete selv selvfølgelig. De det står typisk askeblond på blir ikke så kalde som jeg skulle ønske. Jeg har vel en blanding av mørkeblond/kommunegå/lysebrun hårfarge naturlig, så ønsker noe som ligger ca i samme nyanse som dette så ikke etterveksten blir altfor oppsiktsvekkende. Kan heller gå litt mørkere enn lysere. Noen som har en farge å anbefale som faktisk blir kald? Anonymkode: 9a2b9...718
Meadow Skrevet 1. mai 2017 #2 Skrevet 1. mai 2017 Følger, lurer også på dette. Pleier også å bruke askeblond o.l. men klarer ikke å oppnå en kald nyanse uten å bruke lilla/sølvshampo.
Silje92 Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøvd å lete selv selvfølgelig. De det står typisk askeblond på blir ikke så kalde som jeg skulle ønske. Jeg har vel en blanding av mørkeblond/kommunegå/lysebrun hårfarge naturlig, så ønsker noe som ligger ca i samme nyanse som dette så ikke etterveksten blir altfor oppsiktsvekkende. Kan heller gå litt mørkere enn lysere. Noen som har en farge å anbefale som faktisk blir kald? Anonymkode: 9a2b9...718 Jeg anbefaler deg på det sterkeste at du prøver ut Fudge sin blåshampoo! Da får du garantert kaldt hår.
kjøttkaker Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 36 minutter siden, Silje92 skrev: Jeg anbefaler deg på det sterkeste at du prøver ut Fudge sin blåshampoo! Da får du garantert kaldt hår. Uten å ha bleket hår fra før?
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #5 Skrevet 1. mai 2017 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Prøvd å lete selv selvfølgelig. De det står typisk askeblond på blir ikke så kalde som jeg skulle ønske. Jeg har vel en blanding av mørkeblond/kommunegå/lysebrun hårfarge naturlig, så ønsker noe som ligger ca i samme nyanse som dette så ikke etterveksten blir altfor oppsiktsvekkende. Kan heller gå litt mørkere enn lysere. Noen som har en farge å anbefale som faktisk blir kald? Anonymkode: 9a2b9...718 Sett den i frysen over natten. Jeg garanterer den blir så kald du ønsker:-) Anonymkode: 91209...958
QQbaby Skrevet 1. mai 2017 #6 Skrevet 1. mai 2017 Hva forventer du når man gjør gjerrigkjøp med simple produkter på matbutikken? Dra heller til frisøren, da blir iværtfall resultatet innafor.
Silje92 Skrevet 1. mai 2017 #8 Skrevet 1. mai 2017 4 timer siden, kjøttkaker skrev: Uten å ha bleket hår fra før? Spørs hva du definerer som kaldt:) du får ikke grått hår nei hvis du er ute etter den looken, men den fjerner noe av det varme. Spørs helt hvilken hårfarge du har fra før 😁👌
Djungelvrål Skrevet 1. mai 2017 #9 Skrevet 1. mai 2017 4 timer siden, QQbaby skrev: Hva forventer du når man gjør gjerrigkjøp med simple produkter på matbutikken? Dra heller til frisøren, da blir iværtfall resultatet innafor. De simple produktene er helt like de de bruker i frisørsalonger, salongene har bare større fargeutvalg. Men du kan jo ikke vite alt. 2
QQbaby Skrevet 2. mai 2017 #10 Skrevet 2. mai 2017 7 timer siden, Mystix skrev: De simple produktene er helt like de de bruker i frisørsalonger, salongene har bare større fargeutvalg. Men du kan jo ikke vite alt. Så du tror du kan alt? Arrogant kalles det.
Million Skrevet 2. mai 2017 #11 Skrevet 2. mai 2017 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Hva er "kaldt hår" ? Anonymkode: 54ffb...789 Fargen. Farger kan være kalde eller varme. Rød er en varm farge, blå er en kald farge. Ulike hårfarger kan gå i varme eller kalde toner. Noen brunfarger er varmere enn andre, hvis de inneholder mer rødtone f.eks. Endret 2. mai 2017 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå