AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #1 Skrevet 30. april 2017 Hei! Dette høres sikkert rimelig kynisk ut, men jeg håper jeg klarer å få frem at jeg ikke mener det sånn. Dater en fyr som er så bra; han er snil, intelligent, har god jobb, gode familieverdier, er kjekk osv., men jeg savner den følelsen av at jeg gleder meg til å se han, og utsetter gjerne en date med han fordi jeg ikke orker osv. Føler også at vi er ulike mtp at han liker mye festing, storbyturer og slike ting, mens jeg liker trening, friluftsliv og vil heller reise på en dykketur enn en storbytur. Føler meg så fæl som holder han på gress, for det gjør jeg jo, men føler jeg burde satse på han fordi han er så bra, men er usikker på om det vil vare når jeg føler det sånn. innspill? Anonymkode: d66b5...ba8
AnonymBruker Skrevet 30. april 2017 #2 Skrevet 30. april 2017 Hva er i boksene? Hvorfor får boksene han til å tikke? Anonymkode: e94fb...718 2
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #3 Skrevet 1. mai 2017 Nei, følelsene dine stemmer ikke når du utsetter dates. Dette vil ikke gjøre deg (eller han) lykkelig i lengden. Plutselig treffer du en du faller pladask for som kanskje ikke tikker så mange av boksene. Men da spiller det ingen rolle heller. Anonymkode: 9da5b...dc6 4
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #4 Skrevet 1. mai 2017 Du bør bare satse på ham hvis du virkelig har lyst til å være sammen med ham. Det hjelper ikke hvor perfekt han er hvis du ikke føler noe spesielt for ham... Anonymkode: 2cf84...aab
Serafina. Skrevet 1. mai 2017 #5 Skrevet 1. mai 2017 Når du utsetter å møte han og ikke gleder deg til å se han igjen hjelper det ikke hvor mange bokser du kan tikke av. Å dele livet med en som ser bra ut på papiret, men som du ikke føler noe for er dømt til å mislykkes. 1
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #6 Skrevet 1. mai 2017 Om du er villig til å ha sex med han hver dag slik at han får det han vil ha, så kan det være en bra deal, det Anonymkode: 1af28...3bc
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #7 Skrevet 1. mai 2017 ts her. takk for svar. Er helt enig, og han fortjener en som føler det sånn. Er det mange av dere som har erfart en del dater uten match via nettet? Anonymkode: d66b5...ba8
AnonymBruker Skrevet 1. mai 2017 #8 Skrevet 1. mai 2017 4 timer siden, AnonymBruker skrev: ts her. takk for svar. Er helt enig, og han fortjener en som føler det sånn. Er det mange av dere som har erfart en del dater uten match via nettet? Anonymkode: d66b5...ba8 Så og si alle. Altså, det er utrolig vanskelig. Noen er heldige og får det til på første forsøk, men de aller fleste må treffe mange. Det er så mye som skal klaffe. Anonymkode: 9da5b...dc6
Perelandra Skrevet 1. mai 2017 #9 Skrevet 1. mai 2017 (endret) Tikker av alle boksene? Her må det være noe jeg ikke har fått med meg. Trodde det kanskje skulle stå klikker av alle boksene. Jeg så for meg en som er fæl til å samle på alt mulig og hadde huset fullt av bokser. Endret 1. mai 2017 av Perelandra
alabaster Skrevet 1. mai 2017 #10 Skrevet 1. mai 2017 40 minutter siden, Perelandra skrev: Tikker av alle boksene? Her må det være noe jeg ikke har fått med meg. Trodde det kanskje skulle stå klikker av alle boksene. Jeg så for meg en som er fæl til å samle på alt mulig og hadde huset fullt av bokser. Sikkert en fornorsking av engelske "tick". "To tick a box" betyr å markere/huke/krysse av boksen. Se for deg en lang liste med krav til ny partner, med små ruter/bokser etter hvert krav. Fyren Ts dater oppfyller mange av kravene, altså kan hun krysse av mange av rutene/tikke boksene på (den hypotetiske) listen. Spørsmålet til ts er om hun bør date en som virker perfekt på papiret, men som hun ikke har noe særlig følelser for.
Perelandra Skrevet 1. mai 2017 #11 Skrevet 1. mai 2017 33 minutter siden, alabaster skrev: Sikkert en fornorsking av engelske "tick". "To tick a box" betyr å markere/huke/krysse av boksen Takk for opplysningen, har aldri hørt uttrykket før. Nå lærte jeg noe nytt i dag også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå