Gå til innhold

Fitbit Charge 2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skaffet meg en sånn treningsklokke, og den teller jo skritt, men er det noen som vet kvaliteten på dette? For i følge min så gikk jeg over 19.000 skritt i går, og i dag har jeg gått over 15. Er ikke det veldig mye? Kan det være rett?

Anonymkode: 3364f...754

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det kommer vel an på deg. Har du lagt på sofaen hele dagen så stemmer det jo ikke. Har du jobbet, gått tur, ryddet, trent osv, så har du gått mange skritt

Anonymkode: a3ec7...887

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har skaffet meg en sånn treningsklokke, og den teller jo skritt, men er det noen som vet kvaliteten på dette? For i følge min så gikk jeg over 19.000 skritt i går, og i dag har jeg gått over 15. Er ikke det veldig mye? Kan det være rett?

Anonymkode: 3364f...754

Det høres litt mye ut med mindre du har gått/løpt veldig mye i dag. Jeg slet også med at min Fitbit overtelte skritt, og løste dette ved å sette venstrearm (som en den jeg bruker armbåndet på) som dominant arm. Da tar fitbiten høyde for at det blir en del aktivitet på den armen som ikke nødvendigvis er skritt- og jeg får en mer korrekt skrittelling.

Anonymkode: 0805b...102

AnonymBruker
Skrevet

Fitbit teller det som skritt hvis du gjør store bevegelser med armen. Dessverre! Veldig dumt og unøyaktig opplegg. Når jævlig mange skritt av å gjøre husarbeid, gitt. 

Anonymkode: f98ee...ea9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...