Gå til innhold

Voksne menn som ser på tegnefilmer.

Anbefalte innlegg

Skrevet
3 minutter siden, Ari Loys skrev:

Hvis bildet gir en assosiasjon til noen spesifikk bruker her, så er det helt tilfeldig. Jeg googlet det bare frem som et eksempel på den type estetikk jeg sikter til.

Er pokemon pedofilt?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ari Loys
Skrevet
1 minutt siden, Winza/Jacklost skrev:

Er pokemon pedofilt?

Vel...

Black_2_White_2_Mei_4534.png  Main_Character_female_art.png 200px-xy_serena-1_5640.png1892134-054psyduck.png393.png

...ja?

Skrevet
1 minutt siden, Ari Loys skrev:

Vel...

Black_2_White_2_Mei_4534.png  Main_Character_female_art.png 200px-xy_serena-1_5640.png1892134-054psyduck.png393.png

...ja?

:skratte:

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på. Jeg selv liker tegnefilmer og det hadde vært et stort pluss on date hadde elsket Disney klassikere. Samtidig er det ganske sært om en voksen mann uten barn elsker typiske barneserier som ikke har særlig nostalgi, som eksemplene Pelle Politi Bil, Carebears, Brannmann Sam, Eliasbåten og slikt. Da tenker jeg rett og slett at det er noe galt i topplokket.

Asiatisk anime har jeg aldri sett så kan ikke uttale meg helt, men jeg synes at mannfolk som er opptatt av dette generelt er ganske snodige menn.

Anonymkode: 5a7e2...be2

AnonymBruker
Skrevet

Absolutt litt pedo-tendenser ja....

Anonymkode: e1053...d95

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Wtf?

AnonymBruker
Skrevet
På 30.4.2017 den 22.35, AnonymBruker skrev:

Ble du skadet som liten siden du har slike fordommer sittende fast i deg????   :alice:

Anonymkode: 5557e...312

Skrevet

er det ikke litt suspekt med voksne kvinnfolk som ikke tåler at voksne menn er voksne nok til å se på det dem selv vil?

Skrevet

Bronys høres jo tvilsomt ut, men det er ganske uskyldig. Til og med broren min ser på det.
Han skal visstnok "sjekke" materialet før hans 4 årige datter får se det :fnise:

Og til vedkommende som linket pokemon bilder og sa h*n fikk pedo-tedenser; Da vet du fint lite om pedofili. Noe som sikkert er positivt i seg selv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...